rogue Skrevet Oktober 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2010 (endret) Hei Jeg er i gang med å finne nok dokumentasjon til å ombygge min golf 3 ABS, til VR6 AAA. Er det noen som har vært gjennom denne mølja, og har klart å skaffe papirer på råkarroseri fra møller? Takker for svar Endret Oktober 26, 2010 av rogue Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rooon Skrevet Oktober 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2010 Er på jakt etter dette eg og :) eg ska ned på møller i neste uke å snakke med dem. Har hørt at de ikke leverer ut papirer, men de kan skrive en "anbefaling"! Time will tell! Siter Golf 3 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogue Skrevet November 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2010 Er på jakt etter dette eg og :) eg ska ned på møller i neste uke å snakke med dem. Har hørt at de ikke leverer ut papirer, men de kan skrive en "anbefaling"! Time will tell! nice, gi svar om åssen det gikk :) har selv fått nei hos møller teknisk i oslo, ved Skien-Bil og Grenland Auto Porsgrunn.. det må ligge papierer på vekt å og sånnt en plass hos møller! er i gang med å lete gjennom VW-AUDI onlinekataloger, ETKA og ELSAWIN. men har ikke funnet noe spess nyttig enda. En sjangse er jo at en treffer på en trafikkstasjon som faktisk har vært borte i Golf 3 tidligere, som vet med egen fornuft og erfaring at det går bra... Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg