oddev Skrevet Oktober 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2010 Har en 98 A4 som jeg skal måle bensintrykket på.. Noen som vet hva slags type fittings som sitter på slangen? Må vel sette på et t-stykke og koble meg innpå der slangen er koblet på railen.. Any idea? Evt hvor jeg kan få tak i fittings/måleinstrument til en grei penge? Siter - 05 Toyota Land Cruiser GX - X 06 BMW 320DT- X 98 Audi A4 1,8TQ- X 89 Ford Sierra Sedan 2.0i CL - X 86 Volvo 240GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Oktober 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2010 Det er ikke et måleuttak på fuelrailen din da? En blindskrue i enden ell.no Jeg brukte bare en biltema oljetrykksgiver+klokka ment for motorblokka sammen med et t-ledd og et par slangestumper. Fikk da sett at det var 3´ish bar der ihvertfall. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddev Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2010 Det er ikke et måleuttak på fuelrailen din da? En blindskrue i enden ell.no Jeg brukte bare en biltema oljetrykksgiver+klokka ment for motorblokka sammen med et t-ledd og et par slangestumper. Fikk da sett at det var 3´ish bar der ihvertfall. Ingen blindskrue på enden hvor det går å komme til. Møkkarail! Har sett andre løsninger med typ "sykkelventil" osv, til å skru på egnet instrument.. Ser ut som det er meningen at man skal koble seg inn med et t-stykke mellom tilførselsslangen. Kan jo evt høre på møller hvordan de gjør det der.. Fortsatt; gode tips mottas med takk! Siter - 05 Toyota Land Cruiser GX - X 06 BMW 320DT- X 98 Audi A4 1,8TQ- X 89 Ford Sierra Sedan 2.0i CL - X 86 Volvo 240GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg