Gå til innhold

Første bil - impulshandel - Golf 2002 mod.

Ranger emnet

selven

Anbefalte innlegg

Hei,

Da kan jeg meddele at jeg har kjøpt meg min første bil! :D I en alder av 19 år og 201 dager. Hadde i utgangspunket bestemt meg for å legge i 150.000 til en bmw 1-serie, men etter at far i huset fortalte og fikk meg til å tenke litt lengre frem i tid, så bestemte jeg meg for å gå ned litt i pris. (blabla, bil er jo en så utrolig dårlig investering, ref. pappa)

Så nå i kveld når jeg kom ned trappa så sa pappa - har du sett denne annonsen? (http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=25133660&WT.ac=last_seen_ads) en eier! Velholdt, ikke ungdomsrævkjørt bil. Da tenkte jeg at jeg måtte ringe og fikk avtalt et møte for å se på bilen. Vi tok en svipptur til Granåsen (15 min kjøretur), så på bilen, ble imponert over standen, og kjørte hjem igjen. iløpet av de femten minuttene vi hadde på vei hjem, bestemte vi oss for å kjøpe bil. Det er ikke hver dag man får en 2002 mod golf rett i nærheten som har hatt en eier der eieren er en pensjonist som har dratt på verksted tvert det har vært en liten lyd..

Så nå sitter jeg fornøyd på rommet mitt, og gleder meg selvfølgelig til å ta over bilen nå på fredag!! blir stas :-)

Mens jeg sitter her fornøyd med verdens beste tanke om at jeg ikke lenger trenger å sitte på finn 10 timer i døgnet, så lurer jeg litt på hva som kan til for å piffe opp golfen litt? og NEI, jeg har ikke helt den rånestilen, så skal ikke sette på skjørt og senke den. men jeg tenkte heller på noe småtteri. Har du noen tips, så rop ut! :D

Det var det, ha en fin kveld allesammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er en del man kan gjøre.... nye dekk + felger som er bedre ut. annlegge ville jeg påkosta en 10k eller noe sån :P får en del drønn for penga... kan gjøre noe visuelt innen for golf.. har en golf selv og skal kjøpe noen andre sidekjørt til den.. helst R32 stil og småpiffe den opp... om man vill så kan man gjøre en del med motoren på den... men dette kan koste litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider