christianskaret Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christianskaret Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christianskaret Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2010 den er stor selom den er på en Plan på en kig-cab :P hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christianskaret Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2010 Bytte den slappe kablen med litt grovere :P:mekke: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christianskaret Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2010 så blir det flere bilder av treking av kassen og div :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kivlos Skrevet Oktober 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2010 1 stk. seriøs sub iallfall! Dekkene kommer jo til å subbe i hjulbuene når den slår :p Hvor fikk du tak i felgene, og hvor mye gav du for dem? Siter '98 Nissan Almera 1.4S - '97 Nissan Almera 1.6 (delebil) - 86' Volvo 740 (solgt) - '92 VW Golf VR6 (solgt) - '87 Volvo 745 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christianskaret Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2010 1 stk. seriøs sub iallfall! Dekkene kommer jo til å subbe i hjulbuene når den slår :p Hvor fikk du tak i felgene, og hvor mye gav du for dem? hehe jo takk, må jo det, må ha trøkk :P nei jeg kjøpe di nye fra en dekkforhandler, er 2 slitte dekk, og ett liste sår, eller så er di strøkene, inntresert i dem?? ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christianskaret Skrevet November 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2010 nå har jeg blitt ferdig med anlegge, noen justeringerkommer. :P har e tråd på youtube. Montert fjernsentral lås:P golf 4 nøkkel. led i linsesprederne. bildeer kommer :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnarGolf Skrevet November 30, 2010 Rapporter Share Skrevet November 30, 2010 HAHAHHAHA!! Er jo latterlig sygt! :P Kommer ikke til å vare lenge den bilen, håper du har tubevis med locktight ;) Siter Low 'N Slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coworth-racing Skrevet Desember 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2010 Der begynner vi og snakke om trøkk fra bare et element :) Har selv hatt 2x12" i anbefalt størrelse på kasse fra GZ i min, da var total-effekten på ca 4,000wrms, men sleit litt med og justere inn for og få sikkelig trøkk i min Golf :) Har du noen vidre planer for utvendig? Lakk, styling osv? Siter - 1997 VW Golf 1,9 TDi Variant - 1994 VW Passat 1,9TD Kat. Variant - Prosjekt - 1976 Mazda 818 (restaurering/gatebil-prosjek) ...og snart en G2 og en Jetta mk2 ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christianskaret Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2010 HAHAHHAHA!! Er jo latterlig sygt! :PKommer ikke til å vare lenge den bilen, håper du har tubevis med locktight ;) hehe, må ha trøkk :D jo må vell ha det :P hehe, og en go grunn te å være på høggern ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christianskaret Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2010 Der begynner vi og snakke om trøkk fra bare et element :) Har selv hatt 2x12" i anbefalt størrelse på kasse fra GZ i min, da var total-effekten på ca 4,000wrms, men sleit litt med og justere inn for og få sikkelig trøkk i min Golf :) Har du noen vidre planer for utvendig? Lakk, styling osv? kult. jeg hadde 2 rockford Power T2 elementer før. men di bare sprang jeg helle tia. men denne holder som bare det :P åja jeg skal hell-lakere bilen. Krid hvit. også lurer jeg på å handle meg Porsche D90 felger eller noen BBS RS felger:P og sviese frontfangern. må gjøre litt:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg