Barabella Skrevet Oktober 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2010 Hei! Har en Mercedes w 211 E 220 CDI 2003 modell. Plutselig fikk jeg ikke åpne bagasjen og skiltlysene og midtre bremselys slutta og virke. Hva kan det være er det bære et skring eller noe værre? Det står inne på dashbord at skyltlysene og bremselys gikk i stykker. Men de var jo helt greie! Hva kan det være venter hjelp fra dere! :(:(:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wondern Skrevet Oktober 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2010 Hmm er det noen ganger etter du har vaska bilen at du ikke får igjen bakluka? Det skjedde med en w211 220 jeg hadde før. Det kom av at pakningen ved vindusviskeren hadde gått i stykker med åra! Jeg hadde foresten stasjonsvogn! Siter Nissan 200sx s14. Audi s4 450hk - Audi a4 250hk Mercedes 220 w211 Mercedes GW - Land Rover 3,9 v8 skogsbiler:) Nå 320Cdi w211 e-clas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barabella Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2010 Nei! Det hadde aldri vært sånn. Min er forresten sedan og nå får jeg ikke åpne bakluka da det er elektrisk. Skjønner ikke hva som skjer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2010 Jeg ville sjekket der ledningene går inn i bakluka, kan være brudd der. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barabella Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2010 Hvis jeg får åpne bakluken så kan jeg prøve det ja :) Hvet dere hvordan kan jeg åpne bakluken uten å bruke de knappen på bakluken, nøkkelen og inni døra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2010 Aner desverre ikke, men det bør være en mulighet for nødåpning av luka. Har du bruksanvisning, så les den. Ellers ville jeg også spurt på http://www.mercefreaken.com :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barabella Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2010 :confused:Ok! Skal prøve der og! Er det noe mere tips her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Skrevet November 9, 2010 Rapporter Share Skrevet November 9, 2010 Du skal få åpnet bakluka med nøklen :) Det er nok helt sikkert noen ledniger til luka som er røket. Ledningene går inn i bilen på venstre side av luka. Bare ta av side trekket i bagasjerommet så ser du fort hvor de ligger :) Siter w124 300E Sportline 1992 Mod. w211 200cdi 2007 Mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barabella Skrevet November 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2010 Takk for svaret Joakim! :) Nå er feilen fikset det var en ledning til luka som har røket. Takk for alle, nå er det ingen problemer! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Skrevet November 10, 2010 Rapporter Share Skrevet November 10, 2010 Det var jo bra :) Ja det er en vanlig feil på de bilene :) Siter w124 300E Sportline 1992 Mod. w211 200cdi 2007 Mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PKmanndn Skrevet Desember 20, 2019 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2019 Har akkurat samme problem; samme symptom og varsel på min bil nå...!! Hvordan fikk du opp luka? Jeg kommer ikke til fra innsiden, da jeg har fast rygg på sedanen. Hvor fant du bruddet mer eksakt Barabella? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PKmanndn Skrevet Desember 20, 2019 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2019 fant problemstillingen på et annet sted i forumet :) https://www.mbentusiastklubb.no/forum/topic/18178-bagasjelokk-uten-livstegn-w211-sedan-løst/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg