Gå til innhold

kjapp bil!

Ranger emnet

200sx

Anbefalte innlegg

Originally posted by bing

jeg er ute etter ALT av "tips" så jeg kan se på bilene på nettet.. jeg ser mye tøffe biler rulle rundt, men som regel så husker jeg ikke hvordan bil det er når jeg kommer på nett :\ så ALT er av intresse rundt 100 - 120k :)

sjekk forøvrig scamp sin bil.... den har vi montert litt blitz filter på... finnes en video på den og! personelig syntes jeg MR2 er en ekte sportsvogn, midtmontert motor akuratt som ferrari 360-355 etc... og rwd...

sjekk ut scamp sin bil her

og her

henrik_mr2_006_small.jpg

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den hadde vært helt sjef med felger :) som han sier, det kommer, men måtte nevne det, jeg KLARER ikke kjøpe/se påen bil uten felger.. det bare går ikke.. :rolleyes:

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke heisa noe fjærer nei....:rolleyes:

Det er bare at det er 14* dritt felger, med slitne helårsdekk på

Så d ser ut som d er en meter opp til skjermen.

veit d er stykt, men det var det som fulkte med når jeg kjøpte`n

Skal kjøpe nye felger å dekk om en måne eller to.

Scamp

mr2webring.jpg kiddie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solgte min -86 944 Turbo med 220 hester (i helt original stand) til en (ny) venn sist höst.

Total pris ble paa 120.000,-

Ströken bil, heeelt greie kjöreegenskaper (men litt slitsom paa vinterföre pga manglende diff...)

Ogsaa er det jo litt "egent" aa kjöre "uekte" Porsche da....

Er ikke mange av den i Norge....

http://www.belsoft.ch/private/steffensen/default.nsf/pages/Cars-Porsche-944_Turbo

Jeg er i allefall blitt bitt av basillen......:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider