Gå til innhold

Mondeo - Bilen begynner å rykke heilt utan vidare

stigr93

Anbefalte innlegg

Hei:)

Eg har problem med bilen min som er en ford mondeo 01-mod 2.liter. "gått" ca 140 000 km.

Problemet er at når eg skal køyre begynne bilen å rykke heilt utan vidare, har nett vert på merkeverkstad med den og dei sa det var slangen til turboen som var hol i ( den vart skifta). Bilen fungerte fint i nokre dagar, men då begynte problema igjen. Dyser vart skifta i sommar(og på merkeverkstad).

eg er svært lei av stadige problem med bilen, men sidan eg ikkje er noko særlig god på motorar veit eg ikkje heilt kva eg skal gjere med det...

er det nokon som har vert oppe i samme problem? evt kan hjelpe meg? tips til kva eg kan undersøke? takkar på forhånd for evt hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den har er sjekka, det er ikkje den... kan detta ha noko med nokre form for pumper evt drivstofftilførsel?

Bytt dieselfilter. Kan muligens ha noe med det å gjøre.

Skal selv få dette gjort på verksted (04' TDCi, 130hk) om en ukes tid og vil koste rundt tusenlappen. -Skal helst gjøres hver 10k, så skader ikke å få det unnagjort ;)

En annen ting; ...kjører du med AC (klima) på auto? Om du gjør det så styrer klimakontrollen bruken av AC, og når AC kobles inn så VIL du merke det på effekten. Ofte i form av små-nøkking.

Dette er i allefall et sterkt faktum med min MK2 2l Zetec... Blir som å kjøre i konstant motvind (orkan?), med nøkking nå og da.

Håper noe var til nyttig info!

-Kai!

- 1993mod Ford Fiesta RS1800

- 2004mod Ford Mondeo Ambiente 2,0 Duratorq estate (Bluefin, K&N 57i)

- 1999mod Ford Mondeo Ghia 2,0 Zetec sedan (Bluefin, Ferrita 2,25" rustfri catback, K&N 57i, Morette)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytt dieselfilter. Kan muligens ha noe med det å gjøre.

Skal selv få dette gjort på verksted (04' TDCi, 130hk) om en ukes tid og vil koste rundt tusenlappen. -Skal helst gjøres hver 10k, så skader ikke å få det unnagjort

En annen ting; ...kjører du med AC (klima) på auto? Om du gjør det så styrer klimakontrollen bruken av AC, og når AC kobles inn så VIL du merke det på effekten. Ofte i form av små-nøkking.

Dette er i allefall et sterkt faktum med min MK2 2l Zetec... Blir som å kjøre i konstant motvind (orkan?), med nøkking nå og da.

Håper noe var til nyttig info!

-Kai!

Hei :) det hjalp! takker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider