Gå til innhold

Sort helskinn m dør sider golf MK 2

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Skjeldent Sort skinn golf 2 4dørs selges.

komplett med 4dørsider i sort skinn.

Alt er i god stand,fører stol og pasasjer stol har løsnet litt i sømmene noen få plasser,men er ikke noe rift eller hull i dem.

Kan fint sys uten problemer.

sees ikke så godt heller

Pris: 6000kr/bud

Skal bort så bud vurders,evnt bytte i???

Pm/sms/tlf: 99091308

Kan muligens ordne rimelig frakt til Lillestrøm.

post-12655-13804853060911_thumb.jpg

post-12655-13804853060974_thumb.jpg

1986 Golf syncro

1990 Golf Fire and Ice

1998 Passat stv 1.8T Kånebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
bump,ingen som vil ha sort skinn i sin golf 2?

folk driver mindre å mindre med golf 2 ser det ut til.. umulig å få solgt deler som man skal ha mange tusen for virker det ut som.. Og de som fortsatt holder på med golf 2 forventer gi bort priser på golf 2 deler etter hva jeg erfarer ved salg selv. Pene seter. Lykke til med salget, og prisen er det ingenting å si på

Golf 2 91 mod sommerbilen (G60 konvertering på gang)

Mercedes 123 300 TDT Prosjekt-bruksbil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/283271-min-mercedes-300-tdt.html

x anntal golf 2'ere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

folk driver mindre å mindre med golf 2 ser det ut til.. umulig å få solgt deler som man skal ha mange tusen for virker det ut som.. Og de som fortsatt holder på med golf 2 forventer gi bort priser på golf 2 deler etter hva jeg erfarer ved salg selv. Pene seter. Lykke til med salget, og prisen er det ingenting å si på

ja er nok sant det,har god plass til lagring så det er ikke noe problem.hehe

fine seter ja,det er helt sikkert :)

1986 Golf syncro

1990 Golf Fire and Ice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine seter, men blir mye å betale 6000 for seter når du får hele biler til under 10k...

..., men er sikkert noen som kan kjøpe for den prisen og...

og hvor finner du biler (4dørs) m skinn for under 10k???

i hodet ditt eller:D

1986 Golf syncro

1990 Golf Fire and Ice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og hvor finner du biler (4dørs) m skinn for under 10k???

i hodet ditt eller:D

hva var det jeg sa...

prøv vag forumet. litt mere folk som kan være seriøst interessert der.. ;)

Mercedes 123 300 TDT Prosjekt-bruksbil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/283271-min-mercedes-300-tdt.html

x anntal golf 2'ere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe di er over alt ;)

ligger der oxo,men må mest mulig ut til folk vet du :)

jepp. lurt det ;) nok OT fra meg hehe :P

x anntal golf 2'ere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har aldri funnet en skinnbil til 10k, men når jeg betalte under 10 for hele bilen så blir det mye med 6k for bare setene... Folk flest kjøper ikke golf for å få en luksusbil...

og folk flest tenker ikke som deg heller da vet du,kanskje noen er ekte entusiaster som ser verdien i en "gammal" golf med feks et fint skinn intstrøken lakk, osv... :)

1986 Golf syncro

1990 Golf Fire and Ice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og folk flest tenker ikke som deg heller da vet du,kanskje noen er ekte entusiaster som ser verdien i en "gammal" golf med feks et fint skinn intstrøken lakk, osv... :)

Bra svart :D kunne ikke sagt det bedre sjøl

x anntal golf 2'ere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg ser verdien i det, og jeg vurderte faktisk disse setene, men foreløbig kjører jeg en golf 2 med ødelakt lakk på taket og en sliten 1,8 motor, og ingen penger.

De fleste som kjører golf 2 gjør det av nettop den grunn.

Alltid entusiaster, men må si det er lenge siden jeg har sett en 4 dørs Golf 2 strøken nok til å passe skinnseter...

Må eller si at jeg er ikke imot salget eller prisen på setene, synes det virker som en fornuftig pris og alt det der, jeg hadder hvertfall ikke krevd mindre selv. bare prøver å si at det og finne en seriøs kjøper kan vere vanskelig... (som Kristian Fredrik sa før meg...)

du får hvertfall en bump ^^,

-Passat 90 mod 1,8l [bruksbil]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...