myklebust1 Skrevet Oktober 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2010 har nå fått tak på en mi16 motor fra en citroen er det noe å putte i en golf 1 til et storløp neste sessong? :D:naaaws Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Oktober 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2010 fra peugeot mener du vel? Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meanbean Skrevet Oktober 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2010 Er det ikke MYE mindre arbeid å lempe inn en VW 16v? Ta en fra Passat 2.0 16v, bytt innsugs kam og gi gass! ca 155hk..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
myklebust1 Skrevet Oktober 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2010 mi16 kommer fra citroen bx19. kommer sikkert fra peugot au er ikke sikker. er jo mer spesielt og putte en sånnen motor i en noe som allerede har blitt gjort :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Oktober 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2010 okay, aldri hørt om, kjenner bare til de motorene i peugeot jeg... Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2010 fransk møkk i en golf 1, nå blei jeg skuffa (T_T) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nystuen Skrevet Oktober 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2010 Du kan jo prøve! Alltid morsomt at folk har litt spesielle biler! :D Men er dette en tung motor, eller veier den ca det samme som en vanlig Golf/Passat 16v motor? Selv lurer jeg på om jeg skal bygge meg en Fiat 600 med en GTi motor! Haha! :hailvw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
myklebust1 Skrevet November 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2010 tror det blir et bra prosjekt :) noen så vet om en toyota starlett til salgs :) mista faen min hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Januar 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2011 Citroen bx19 & Peugeot 405 har i stort sett samma underställ & drivlina. Begge kan fås med Mi16 under panseret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg