MercedesW124 Skrevet Oktober 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2010 (endret) ØK! W124 300DT Motor. MÅ virke! Alt må følge med! Helst under 3000,- Endret November 8, 2010 av MercedesW124 Siter MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruud Skrevet Oktober 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2010 Hei, har ikke 300 motor til deg, men jeg har en 230 motor med kasse og ledningsnett som akkurat er tatt ut av bil, starter på første, og kan få skriftlig garanti hvis du ønsker, motoren står i aurskog høland komune og den kan du få for 3000 hvis du er kjapp. når meg på 94056448 eller ruudbj@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet Oktober 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2010 Hei, har ikke 300 motor til deg, men jeg har en 230 motor med kasse og ledningsnett som akkurat er tatt ut av bil, starter på første, og kan få skriftlig garanti hvis du ønsker, motoren står i aurskog høland komune og den kan du få for 3000 hvis du er kjapp. når meg på 94056448 eller ruudbj@hotmail.com Haha, les i signaturen min.....Bilen min har 230 motor..... :D :blah: Siter MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruud Skrevet Oktober 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2010 :wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet Oktober 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2010 :wonder: Mener altså at det hjelper lite med 2 like motorer, siden bilen min har 230 motor allerede! :klovn: Siter MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruud Skrevet Oktober 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2010 Ehehe, ja ser den..... var vell litt kjapp i avtrekkeren der tror jeg...:uhhmmwhat?: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet Oktober 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2010 Ehehe, ja ser den..... var vell litt kjapp i avtrekkeren der tror jeg...:uhhmmwhat?: :hammer Siter MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruud Skrevet Oktober 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2010 :shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet November 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2010 Ok, si ifra hvis du vet om noen som har da :) Siter MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruud Skrevet November 5, 2010 Rapporter Share Skrevet November 5, 2010 Hei, i skyggen av min lille tabbe, så titta jg litt på finn.no.... masse 300 som selges i deler der, står under vanlige biler der, ikke deler... ta en titt.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 5, 2010 Rapporter Share Skrevet November 5, 2010 Men som vi allerede har sagt til deg, så finnes det ikke 300 turbodiesel med manuell, da er det ombygd, og finne noe slikt er ikke så lett, og hvordan vite at delene som er brukt er så gode som de bør være på noe noen andre har bygget om? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet November 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2010 Men som vi allerede har sagt til deg, så finnes det ikke 300 turbodiesel med manuell, da er det ombygd, og finne noe slikt er ikke så lett, og hvordan vite at delene som er brukt er så gode som de bør være på noe noen andre har bygget om? Har ikke skrevet noe om manuell jeg :drunk: Siter MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruud Skrevet November 12, 2010 Rapporter Share Skrevet November 12, 2010 Ha.. så godt, slipper å føle meg så ...smart..:/ :adolf: men skjønner problemstillingen din, nå har jeg jo litt fritidsproblemer om dagen, så skal si ifra om jg finner noe på the world wide web.... nå er jeg oppvokst med merce, er ikke noe guru på noen måte, men det eneste jeg kan tenkte meg blir løsningen for deg må være å få tak i en kasse fra en annen modell, så kansje du må se litt på adapter plate mellom motor og kasse... veit det er noen karer i sverige som har gjort det, finner bare ikke igjen det bilsport bladet som repotasjen var i... masse lykke til, skal si ifra hvis jeg finner no... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet November 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2010 Ha.. så godt, slipper å føle meg så ...smart..:/:adolf: men skjønner problemstillingen din, nå har jeg jo litt fritidsproblemer om dagen, så skal si ifra om jg finner noe på the world wide web.... nå er jeg oppvokst med merce, er ikke noe guru på noen måte, men det eneste jeg kan tenkte meg blir løsningen for deg må være å få tak i en kasse fra en annen modell, så kansje du må se litt på adapter plate mellom motor og kasse... veit det er noen karer i sverige som har gjort det, finner bare ikke igjen det bilsport bladet som repotasjen var i... masse lykke til, skal si ifra hvis jeg finner no... Ok, :thanks Si ifra hvis du finner noe da :) Siter MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2010 :bump !! Siter MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg