Gå til innhold

folk som er stolte over å eie bilen de har

Ranger emnet

Huse

Anbefalte innlegg

Originally posted by Oleee

Er den del i Hamar faktisk, men det er mest på våren/sommeren da! :) Turbokonverting faktisk, det kan bli jævlig gromt! En på forumet skal det, eller holder på..;)

Du har vel ikke bilder av interiøret fra den bilen NoLimit?

Bilder kan jeg fremskaffe.

Regner med at jeg får et spørsmål om å hjelpe han med bilder osv og få bilen på nett snart. :)

Masse bilder av denne bilen vil komme.

Nå går han bare og lengter veldig etter sommer og hvite comp felger.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by vr6R

pen den vr6 en:) hvor mye er den senket?

bygger luma fangeren mye mer en en vanlig fanger med vr6 lippe?

Usikker på hvor mye den er senket.

Sitter jamex bak og bilstein foran vet jeg. Eneste jeg vet nå.

Og den fangern ser jo ut til å være en rs-front med enda en leppe nederst. Bygger mer enn en org front ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoLimit

Og den fangern ser jo ut til å være en rs-front med enda en leppe nederst. Bygger mer enn en org front ja.

Det er da ikke en RS-Fanger vell :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Er lumma sin det der....

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi TO Corfic! :) Har lyst å lakke alle listene selv.. Har hørt fra Vw-Audi forumet at Møller selger lister som er klare til å lakkes med en gang, fremfor at vi må slipe listene vi allerede har og deretter grunne dem eller no!? Men trur også de listene koster noe.. Bare en tanke..

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoLimit

er det noe mere dere vil vite om bilen så får dere bare spørre;)

ps: det er raceline ikke compmotiv:D

TEAM BILRADIOHUSET

thumb_sett%20fra%20siden.jpg www.splnorway.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Oleee

Da er vi TO Corfic! :) Har lyst å lakke alle listene selv.. Har hørt fra Vw-Audi forumet at Møller selger lister som er klare til å lakkes med en gang, fremfor at vi må slipe listene vi allerede har og deretter grunne dem eller no!? Men trur også de listene koster noe.. Bare en tanke..

var på møller å sjekket prisen for sånne lister som er bereinet til lakkering... koster rundt 4000 kroner for alle 8 bitene.. bedre å jobbe noen timer med dem man har da

Lenke til kommentar
Del på andre sider