highline 2001 Skrevet Oktober 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2010 Hei Driver å lukter på touareg om dagen, å lurer på hvilken hengervekt det er på de forskjellige touaregene. Om det finnes svakheter på disse, er jeg og intresert i dette og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2010 Tillatt hengervekt med Touareg er 3500kg, men det er på BE kort. Har du B kort får du bare dra 750kg. Trur eg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2010 Det er ihvertfall ingenting å si på trekkraften: TWxMestl824 Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
highline 2001 Skrevet Oktober 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2010 Det er ihvertfall ingenting å si på trekkraften: TWxMestl824 Hei Nei det skal være sikkert. Har en kompis som har kjøpt en sånn, og jeg er smittet av basillen. Men lurer på om jeg skal ha en 174 hk i stedet for, da man får en 3 år nyere bil med lavere km stand da. Men draget i v10 er jo fantastisk da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
allroad2002 Skrevet April 11, 2011 Rapporter Share Skrevet April 11, 2011 tips for å sjekke hvor mye en bil trekker er å sjekke reg-nr på mekonomen.no der finner du ut det meste av data på bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg