Gå til innhold

Hva slags bil? 200 000 + klassen

Ranger emnet

Sulle

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er på leting etter en bil i 200 000 + klassen.

Jeg er så usikker på hva slags bil jeg skal ha, audi, bmw, toyota, honda etc etc, at jeg tenkte jeg skulle komme hit for tips.

Det jeg er på leting etter er en fin bil som jeg kan fikle litt med, å med det tenker jeg på styling / tuning.

Det som er ett must med denne bilen må være:

Bakhjulstrekk

Fin

Ikke for liten

Ikke Opel

Om noen har noen tips så bare sleng det inn her.

Sleng også inn noen gode sider der jeg kan få tak på deler til den bilen dere mener som kan passe meg.

Jeg vet dette var ett vansklig / dumt spørsmål, men tenkte at jeg like så godt kan slenge en post til dere bil crazy, så kanskje jeg får noe mer vett i hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honda må du nok slå fra deg, av intresange biler med bakhjulstrekk lager jo bare honda NSX og S2000 og begge de er jo veldig liten plass i, og koster vel også i overkanten av 200 000 også.

ellers er det endel nissan, 200sx s14, s14a og s13, 300zx.

bmw: diverse 3 og 5 serier, M versjoner av de eldste har du også råd til.

Mazda: rx-7. evt legg litt til å kjøp rx-8.

Lexus: is200.

Diverse amcar: Camaro, Trans-am, Mustang etc. (er vel veteran disse så er billig i årsavgift og fosikring tror jeg).

edit: porsche 911 er en bil som har vunnet førsteplass i gode brukbilkjøp, men er vel kanskje litt for liten...

skulle jeg hatt en sportsbil av disse: 300zx, den er det få som har og ser vanvittig rå ut fra fabrikk, enkle modifikasjoner som senk og felg holder lenge.

litt større bil: lexus is200, igjen ikke en bil de finst altfor mye av i Norge og hvertfall ikke modifiserte, i tilegg er det en relativt nybil som ikke er kjent for mye feil.

Endret av wildstyle

1995 Honda Civic VTI Coupe (sommerbilen) http://www.bergen-gatebilklubb.no/forum/index.php?topic=1640.0

1986 Mercedez 190E 2,0 (bruksbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider