Samoz Skrevet Oktober 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2010 Hei! Jeg har en Audi 100 2.3 quattro, med elektronisk/vacum greie sperre :wonder:. Vertfall, sperra fungerer ikke, med mindre jeg fysisk dytter på armen til sperra... Jeg har gått over vacum slangene, og de er myke, tette og fine.. Så er ikke de som er problemet. Det jeg mest lurer på, hvor får styreenheten til sperra vacum fra? For virker ikke som det er noe vacum eller noen form for luft ut eller inn fra enheten, merker ikke noe sug.. Kommer vacumet fra motoren? Eller skaper styreenheten til diffen vacumet? :wonder: Snøen er jo nær, så og ha sperra i orden til da er et MUST.. Skal jo så klart utklasse kamerater på piruetter! :D Siter Audi 100 2,3 Avant Quattro prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samoz Skrevet Oktober 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2010 Fant feilen... Viste seg at jeg ikke hadde gått ordentlig nok igjennom slangene.. Var knekt av i en bøy.. Fikk satt opp ny slange, og sperra fungere som bare det! :) Vacumet fant jeg også ut hvor kom fra.. Motoren :P Siter Audi 100 2,3 Avant Quattro prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg