bmk Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Har gjort litt oppdateringer... her fins også et forum Polo register, Dekk maskinen+ mye mer.... Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Originally posted by bmk Har gjort litt oppdateringer... her fins også et forum Polo register, Dekk maskinen+ mye mer.... Litt for nye polo`r for min del. Men, kult at det blir laget. Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet Februar 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Originally posted by G40Turbo Litt for nye polo`r for min del. Men, kult at det blir laget. register delen er for 6N/6N2 men forumet er jo for alle !! Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet Februar 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Har nå fått opp et forum på siden, gå in på förste siden og klik på forum linken lengst ner........ liker du eller har en polo synes jeg du skal registrere deg med en gang...... Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet Mars 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Nå har vi åpnet for alle typer poloer i registeret..... så har du en fin elder Polo så er det bare å joine...;) Siden kommer fortsatt til å omhandle mest 6N/6NF Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 fin side :) Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet Mars 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Takker, gjör så godt en kan vet du....:P Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Kul side...nå har jeg registrert The gule lynet(?) mitt også.... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet Mars 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Originally posted by PoloDude Kul side...nå har jeg registrert The gule lynet(?) mitt også.... toppers skal se om jeg får lagt deg opp i morgen...;) join gjerne forumet også....:D Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet Mars 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Ingen flerm som vill bli med.....;) Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet April 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 löfter litt jeg.....:D Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet April 24, 2004 Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 Er det du som har laget siden ? Skulle hatt en lignende side jeg ... til golf2.no ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet April 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 Originally posted by Sonick Er det du som har laget siden ? Skulle hatt en lignende side jeg ... til golf2.no ... ja det er jeg som har laget siden....:D forutom forumet da....det var ferdig...:rolleyes: Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg