sweetyeah Skrevet Oktober 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2010 SONS OF ANARCHY -hallo Trenger litt hjelp med å finne en skinnvest lik på de i Sons Of Anarchy. Helst ikke kom med online stores, må finne en butikk der jeg kan få kjøpt en. Bor i Bergens området men er villig til å kjøre et par timer om det må til. Takk for hjelpen -out Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Oktober 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2010 (endret) Jax Teller wannabe? Merkelig ting å registrere seg på et bilforum for spør du meg. :D Endret Oktober 29, 2010 av Auda Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2010 lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sweetyeah Skrevet Oktober 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2010 Jeg er ikke noe Jax Teller wannebe. Jeg er ute etter den vesten eller en lignende vest. Emblemene spiller ingen rolle. Grunnen til at jeg skriver i dette forumet er at jeg allerede har skrevet i en del MC forum og fikk ikke noen svar and I dont know where else to go. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2010 Det bli itj no fæst uten skinnvæst Our Legendary Rebellion Leather Motorcycle Vest is inspired by classic denim motorcycle vests, as well as the SAMCRO Club Vest worn on the hit series "Sons of Anarchy" on FX Network http://www.legendaryusa.com/Rebellion_Leather_Motorcycle_Vest_Gun_Pockets_p/7207.htm Ikke kliss lik, men er hvertfall noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Oktober 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2010 Han vil ikke ha online stores. Han vil kjøre til en butikk, maks et par timer unna, så han kan kjøpe seg ves å se ut som Jax Teller. :partyon: Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Oktober 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2010 Stikk til Hells Angles i ditt område, de kan sikkert hjelpe deg :) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg