Zamot Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 hehe, selgeren der jeg kjøpte mener at jeg skal kjøre rundt på slitte vinterdekk på sommeren. For det var det som satt på sommerfelgene. Faen at jeg ikke sjekka dekka før jeg hadde betalt og henta bilen... Men lurer på en ting. hvis det en sommerdag (eller vårdag, når alle har lagt om til sommerdekk) skulle bli isete på veien, vil du da kunne få bot for å kjøre med sommerdekk? Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastone Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Originally posted by Zamot hehe, selgeren der jeg kjøpte mener at jeg skal kjøre rundt på slitte vinterdekk på sommeren. For det var det som satt på sommerfelgene. Faen at jeg ikke sjekka dekka før jeg hadde betalt og henta bilen... Men lurer på en ting. hvis det en sommerdag (eller vårdag, når alle har lagt om til sommerdekk) skulle bli isete på veien, vil du da kunne få bot for å kjøre med sommerdekk? Hvis du ikke har kontroll på kjøretøyet, f.eks du skulle skli av veien, så vil du kunne få bot. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Originally posted by Zamot Men lurer på en ting. hvis det en sommerdag (eller vårdag, når alle har lagt om til sommerdekk) skulle bli isete på veien, vil du da kunne få bot for å kjøre med sommerdekk? Det er vel mulig å gå bot for det, men det spørs om politiet gidder å bry seg om det... Men hvis det helt plutselig skulle bli fullt med snø (som det selvfølgelig gjør på sommeren :D ) hadde de kanskje gjort det.... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddemann Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 de kan vel i teorien ta skiltet visst det e gale nok.. gjelde berre å treffe på rette mannen Siter (x)Kawasaki GPZ900 R, stjelt den 04.05.05 måtte de brenne Opel Rekord 1900 77mod (x)84 240 b.21 jub.nr26 m/takreils! (x)94 Primera GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Hvis det er is på bakken (selv om islaget er så lite at det ikke kan sees) vil det første politiet gjør, være å sjekke dekkene dine, ved en eventuell ulykke... Du har da et visst ansvar for at bilen er "skodd" for føret, altså at det står vinterdekk på bilen... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg