hundråførr Skrevet Oktober 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2010 (endret) har ett snålt, vil ikke kalle det problem da, men når jeg gir rolig gass å turtallet øker, går det opp til 13-1400 rpm, å da faller turtallet ned til tomgang igjen, uten at jeg har sluppet gassen, å defra kan jeg øke gassen igjen å virker som normalt, men det blir ett døpunkt på endel cm på gasspedalen. så ved vanlig kjøring, at du tar av i første blir det nesten so å slippe gassen brått for så å akslerer videre dette kom etter at jeg hadde motoren ute å overhalte den, hadde ikke den feilen før det det er en b4 quattro 93 mod, med abk 2.0 E motor noen som har vært borti dette??? Endret Oktober 29, 2010 av hundråførr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2010 Sjekk TPS og kabling til denne. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hundråførr Skrevet Oktober 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2010 (endret) Sjekk TPS og kabling til denne. har sjekka kablinga, rengjort kontakta, men jeg har ikke ohma TPSén. bør vel kanskje gjøres:-) husker ikke om du kunne justere den, men hvis så er det nok at den kommer ut av posisjon da eller? Endret Oktober 29, 2010 av hundråførr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg