drinking Skrevet Oktober 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2010 Ved ombygging av 89 1,6 gl til g60, kan man da bruke corrado som donor bil? eller må man hente nødvendige deler fra G2? Tar høyde for at det skal godkjennes. Vil interiøret fra corrado passe G2? Går ut i fra at for seter går lett med ombygging av sete fester. Men hva med dørtrekk og baksete og sider bak? Søker på forumet men har ikke funnet svar ennå! Siter R135 ╚╬╬╝ 24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drinking Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2010 Takk for den everveldende responsen:shake Siter R135 ╚╬╬╝ 24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2010 nesten ingen som bryr seg om disse delene lengre :) de de litt mer seriøse har gått over til VACN :) men kan da svare litt jeg da du kan bruke corrado som donorbil framsete passer rett i golfen, bakseter passer med modifikasjoner. dog ser det litt balle ut da de er så breie dørsider osv sier seg selv at ikke passer men, motor, ledniingsnett, girkasse og giroverføringer osv er det bare og plukke jeg er selv i prosessen med og få godkjent ombygginga mi fra 1.8 98HK til 1.8 G60 160hk på syncroen :) du må søke om ombygginga. så forevise bil hos møller for å få godkjent at rette deler er flytta over. så må du over til bt og få dem til å teste den litt. så får du det inn i vognkort :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drinking Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2010 Takk. Vet at miljøet er en tanke mere seriøst på vacn. Men det blir for meg i overkant seriøst;) Så nå som jeg har fått svar så gjenstår det bare å kjøpe corradoen. Huff Får se om jeg gidder. Vanskelig å få Møller og BT med på laget? Siter R135 ╚╬╬╝ 24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hiawata Skrevet November 1, 2010 Rapporter Share Skrevet November 1, 2010 Med tanke på prisen for orginale Golf G60`er om dagen tror jeg du heller bør vurdere å få kjøpt en orginal G60 golf. Det vil nok være rimeligere og enklere. Det å kjøpe en Golf G60 som donorbil vil også gjøre det lettere mtp dokumentering mot BT hvis du absolutt vil bruke din gamle 1,6l. Siter Hiawata Prosjekttråd: Golf 2 syncro 1.8Thttp://www.bilforumet.no/prosjektforum/187834-hiawata-s-golf-2-g60-syncro.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drinking Skrevet November 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2010 Med tanke på prisen for orginale Golf G60`er om dagen tror jeg du heller bør vurdere å få kjøpt en orginal G60 golf. Det vil nok være rimeligere og enklere. Det å kjøpe en Golf G60 som donorbil vil også gjøre det lettere mtp dokumentering mot BT hvis du absolutt vil bruke din gamle 1,6l. Har vel egentlig kommet fram til det samme. Litt synd å "bruke" opp en såpass bra corrado som jeg tenkte. Selv om den var rimelig. Også litt synd å "skru i hjel" den golfen jeg har nå. Til det er den for bra. På tross av at det bare er 1,6gl. Mulig jeg kjøper corradoen og fikser den i stede :) Siter R135 ╚╬╬╝ 24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg