Olsen_nissan Skrevet November 3, 2010 Rapporter Share Skrevet November 3, 2010 viktig! viktig! viktig! viktig ingen bilder fra google passer! ikke som jeg har sett iafall :drive2 NÅ TRENGER JEG EN FILM/BILDER FRA EN TRAFFIK-ULYKKE :batman: Over og ut! nå må jeg dra... men slapp av the fantastic one er snart tilbake! :hvaskjera hva er du på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 4, 2010 Rapporter Share Skrevet November 4, 2010 Enig med mr.Olsen om at det virker i overkant spesielt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet November 4, 2010 Rapporter Share Skrevet November 4, 2010 På denne siden er det masse bilder av ulykker og slikt. http://xtremfoto.no/Ulykker.htm Men du må love at du ikke sitter og napper i løken mens du kikker;) Siter Mitsubishi Pajero -93 Volvo 145 Ekspress -72 Bmw 520i -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg