Gå til innhold

Spm. ang for liten rulleomkrets, hvorfor er det ulovlig?

Ranger emnet

Terjeth

Anbefalte innlegg

Ahh... Les sakte nå: Jeg hadde 15" felger. Så senket jeg bilen, da passet ikke felgene lenger, siden de tørna i demperen. Fikk lyst på noe annet enn originale stålfelger og fant et sett 13" felger til en billig penge. Fortsatt med?

Siden de dekkene på ATS-felgene er utslitt, trenger jeg nye. Jeg har ikke råd til å kjøpe nye felger, med mindre noen vil bytte med meg, eller gir meg en knall pris på de jeg har. Derfor går jeg for 13". Jeg har justerbart, så vi får se hvordan det blir og hvor mye jeg kan senke.

Ikke alle som har ræva full av penger og kan kjøpe akkurat hva de vil skjønner du.

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde 15" felger. Så senket jeg bilen, da passet ikke felgene lenger, siden de tørna i demperen. Jeg har justerbart, så vi får se hvordan det blir og hvor mye jeg kan senke.

Spacere hadde jo vært en enklere løsning ;)

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men jeg syntes ikke felgene passet så godt til bilen uansett, med tanke på hvilken stil jeg kjørte. Prøvde spacere fra Biltema bare for moro skyld, men fy faen for noe dritt:)

Som Rudolf sa; Time vill sjåvv!

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider