illumina10 Skrevet Oktober 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2010 Verksted sier venstre ytre drivbelg er defekt, har hørt en dunkelyd når jeg kjører i humper så at noe er defekt er det nok liten tvil om. Mitt spørsmål er: hva er ytre drivbelg? Null treff på forumet, null treff på google, skeptisk....... Passat 1.9 2002 mod. forresten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2010 Regner med de mener mansjetten på yttre drivknute da. Er mansjetten gåen, er det stor sjans for at drivknuten kan være, eller bli defekt snart. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
illumina10 Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2010 Takker, best å ta tak i det med d samme da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2010 Karmøy? Defekt drivknutemansjett og/eller drivknute gir normalt ikke dunkelyder i humper e.l. En defekt drivknute lager ofte knekkelyd ved fullt rattutslag. Når det gjelder dunkelyden så er det nok andre ting som er slitt ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
highline 2001 Skrevet Oktober 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2010 Hei Visst du har kjørt mere enn et par dager med defekt mansjett, så hadde jeg villet skifte hele leddet. De er ikke akkurat så glad i grus/støv disse leddene. Kan hende at du har vært heldig, men jeg snakker av erfaring. Er ikke så gøy å demontere forstilling 1-3 mnd etter at du skifta mansjetten. Nytt ledd koster vel ca 800-1000 vist jeg ikke husker alldeles feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg