Gå til innhold

Automatgirfeil, hjelp!

Ranger emnet

karl92

Anbefalte innlegg

Hei. I går når jeg kjørte fikk jeg opp et gult lys, som siden viste seg og bety at det er/var en feil med autoatgiret i min BMW 523i. Det betydde vel noe sånt som at den var i "nødmodus" eller noe sånt.

Det gikk av etter jeg tok av og på motoren, men det kommer kanskje igjen, forhåpentligvis ikke!

Uansett er dette alltid total krise, eller kan det bare bety for lite "girolje" eller en annen bagatellfeil som ikke koster 20.000og fikse? Er det ulig og reparere automatgir, eller må alltid hele kassen byttes?

Tusen takk for svar! :D

VW Passat, 2.0 TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår