Gå til innhold

Min Jetta

Ranger emnet

Brandtenborg

Anbefalte innlegg

Endelig...

Det hele startet for litt over et år siden da vi fikk nye naboer. De hadde en 82 mod Jetta 1,6 diesel jeg fikke veldig lyst på. Jeg spurte flere ganger om de ikke skulle selge denne, men det skulle de ikke... Plutselig fikk jeg en tlf fra han som eide den. Han lurte på om jeg fortsatt var interisert i bilen da de hadde kjøpt seg ny. Jeg svarte selvfølgelig ja, og spurte hva prisen var. Han mente bilen ikke var verd stort da den skulle inn til EU-kontroll og årsavgiften var underveis. Han kom frem til at jeg kunne få bilen for 1500 kr!!!

Og i dag (18.02.2004) Hentet jeg bilen og skiftet viftereim da denne hadde røket. Kjørte deretter på EU-kontroll hvor det ikke var noen mangler! Billig bil? Hehe!

Her er det noe bilder av bilen. Bilen er ikke pen, men i meget bra stand da den ikke har gått mer enn 131.000 km!

jetta1.jpg

jetta3.jpg

97' Transporter T4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

I dag leveres skiltene!

Da er det bare å sette i gang med bytting av skjermer og fangere og alt som hører til! Kommer til å ta litt tid ettersom det er stor mengel på penger... Men det blir et "kose prosjekt"! ;)

Kommer til å legge ut en del oppdateringer på denne tråden. Men på hjemmesida mi kommer jeg til å legge ut alt jeg gjør.

Her er min hjemmeside.

97' Transporter T4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ooh.. jeg vil ha en slik jetta :) mhm.. det vil jeg.. en som er litt bedre enn den jeg har.. så om non vet om en som går o som er eu ok.. og som ikke havarerer på vei hjem.. let me know

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...