hawk77 Skrevet Oktober 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2010 hei jeg har en 95 mod mondeo 2.0 16v manuell også har jeg nettopp kjøpt en 96 mod 2.0 16v med automat.denne sperrer på 4000 rpm når den står i park/fri mens den med manuell sperrer mye høyere..dette er sikkert et dumt spørsmål men skal det være en sånn forskjell?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2010 Det kan godt tenkes at dette er riktig ja, for det er ikke alltid så lurt å ruse en bil med automatgir i fri/park. Dette har vel med converteren å gjøre, uten at jeg skal prøve å gi noen god forklaring på hvorfor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hawk77 Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2010 takker for svar:m'm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg