Gå til innhold

Ny spiller. - Anbefalninger?

Ranger emnet

Piniz

Anbefalte innlegg

Heisann!

Skal kjøpe meg en ny spiller til bilen min, og sliter litt med å finne den jeg vil ha!

Spilleren skal ha en litt stor og oversiktlig skjerm, helst "fargedisplay", men ikke et must.

Må ha fjernkontroll eller hvertfall mulighet for dette.

Mappe og listemuligheter, med muligheter for å bla gjennom mapper og lister med musikk. Oversiktlig, og da kommer vi tilbake til hvorfor jeg vil ha stor og oversiktlig skjerm.

Har en Alpine spiller med alt for liten skjerm per idag. Elendige muligheter for å bla gjennom mapper og finne sangen du leter etter, og dårlig avspillings-display..

Vil at skjermen skal vise Artist, sang, varighet osv osv..

Ser også at mange nye spillere ikke tar CD-plater. Dette vil jeg helst beholde!

Hvis noen vet hvilken spiller som passer meg, såå si ifra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
SONY bedre en pioneer? er du rusa?

Det må han vel minst være, lurer på hva som får han til å si sånt :p

Har selv hatt 2 eller 3 sony spillere siste 2-3 år, aldri igjen, dårlig lyd, minimalt med innstillings muligheter.

Har nå en pioneer deh7200sd ganske fornøyd, vil annbefale den til trådstarter, da prisen er mitt på 3, ikke for billig og ikke for dyr om dere forstår hvor jeg vil?

jeg fikk den billigere men alikevel.

er "drøssevis" av justeringsmuligheter, jo flere des bedre...

er blå farge i belysning da, tror han ville ha mulighet for å velge farge men det kan ikke være så viktig.

Bmw 530i v8 1996 gobilen
200sx 1993 solgt
Vento 1992 1,8cl restaureres
740glt 1990 2,3 16v solgt
Nissan primera 2000 solgt og dynget

Audi 80 1993 bruksbilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har somregel fått med sony spillere i biler jeg har kjøpt...må vel bli en 7-8 spillere snart...alle har gått retti søppeldunken! her har du en god spiller! http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=25537520

04 Opel combo 1.7di

Opel rekord c caravan 1700

Vespa bravo

vw golf 2.0i stv(skrotet)

vw vento 1.9tdi(skrotet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider