larsdaniel Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 har ikke gjort så veldig mye med bilen, hva kan man gjøre med en slik bil som denne ? hehe .. får se om jeg bygger den om (hvis jeg greier :P) orginal: mod kom gjærne med forslag på hva jeg kan gjøre med den :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willypolly Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Grrr....At dø våger! Ikke kødd med NSX!! :D Den ser perfekt ut når den triller ut av fabrikk.... Huff, fjern de "subaru-555-stripene"!!! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Laget èn en gang for lenge siden: Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsdaniel Skrevet Februar 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 nice.. men du kommer ikke langt i norge med den der.. kommer aldri over en fartsdump ;) hehe.. blir nok skader bare det er greus ;) hehe .. men skulle gjærne hatt den så lav jeg :P var nice :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Originally posted by larsdaniel nice.. men du kommer ikke langt i norge med den der.. kommer aldri over en fartsdump ;) hehe.. blir nok skader bare det er greus ;) hehe .. men skulle gjærne hatt den så lav jeg :P var nice :) Justerbart vettu :)... Treff/show instillinger.. Dagligdags instilinger... Men en NSX er ikke mye en hverdagsbil akkuratt :) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 NSX er jo så nært japansk perfeksjonisme som det er mulig å finne... Rålekker fra fabrikk er den også... Ikke så altfor mange japsebiler som kan skryte av å være RÅÅÅ helt stock... Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 NSX funker utmerket til hverdags (jeg har prøvd!). Og høyden fixes med luftfjæring. Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg