Gå til innhold

Stjålet Audi 100 Avant 2,8 Quattro

Ranger emnet

Ugresskongen

Anbefalte innlegg

Vi fikk bilen vår stjålet i Oslo natt til 17. september 2010.

Det er en sølvblå-grå Audi 100 Avant 2,8 Quattro 1992-modell (registrert første gang i 1991) med registreringsnummer KF 39403.

Tyveriet er politianmeldt med saksnummer 11413185 71940/10-1, og saken er allerede henlagt fordi det ikke finnes mistenkte i saken. Dersom dere skulle slumpe til å komme over denne bilen, helt eller delvis, vil vi bli ubeskrivelig glade hvis dere sier ifra til politiet på telefon 02800 eller e-post post.oslo(at)politiet.no.

Bilde av bilen finnes på http://www.ettersøkt.no/View.aspx?id=196867 .

Endret av Ugresskongen
Tilleggsopplysninger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Det er veldig snilt av deg.

Ja, hva kan man si? Hadde vi hatt video-opptak av tyveriet og fødsels-og personnummeret til biltyven, ville begrunnelsen for henleggelsen vært "Vi prioriterer ikke slike saker".

"Jeg er ikke sint. Bare veldig, veldig skuffet."

Uansett; tusen takk for at du holder øynene åpne. Den kan være hvor som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem, tar jeg kjeltringen på fersken hvis han har tilfeldigvis har stoppet en plass skal jeg ta og hugge fingra av han for deg i samme sleng.

Biter meg merke i modell og regnr..

Skulle den dukke opp på denne siden av landet og jeg ser den hører du fra meg..

Kenneth

PS: linken fungerte ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Bilen vår ble funnet ved Gyldenløves gate 14 på Frogner sist søndag formiddag, 7. november. Politiet kjørte tilfeldigvis forbi, og sjekket den, fordi den var i så dårlig forfatning. Fronten var kræsjet, inventaret ramponert og hekken malt blå. Så ironisk at bilen vår skulle ende opp med blårev, nå som pels er så ut.

Vi har ennå ikke fått avgjort om den kondemneres eller ikke. Dersom girkassen er hel, og bilen kondemneres, kan vi be om å få kjøpe vraket av forsikringsselskapet og be yrkesskolen om et prisoveslag på reparasjonene.

Tusen takk til alle dere som har sett etter den! Jeg setter stor pris på det. Jeg fryktet at den var blitt delebil, og det var tross alt bedre å finne den i dårlig forfatning, enn å ikke finne den i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

inventaret ramponert og hekken malt blå. Så ironisk at bilen vår skulle ende opp med blårev, nå som pels er så ut.QUOTE] HAHAHA :hammer Godt skrevet!

Jeg antar at du kun hadde ansvarsforsikring på bilen siden du vurderer og fikse den opp igjen?

Det var bra(?) at den dukket opp tross alt.. Håper politiet har noe og gå etter slik at saken ikke bare blir henlagt innen helga.

Kenneth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk! ;)

Jeg tror vi hadde en tyveriforsikring på den, i tillegg til ansvarsforsikringen, men det blir opp til forsikringsselskapet å regne ut om reparasjonene koster mer enn verdien av bilen, så snart reparasjonskostnadene er vurdert ferdig av Møller på Ryen. Ting Tar Tid.

Jeg har uansett svært liten lyst til å "kaste" bilen (den er jo omtrent for familiemedlem å regne), så jeg krysser fingrene for at regnskapet går i pluss, og i vår favør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider