Gå til innhold

Nye felger på vei

Ranger emnet

Polo4RS3

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kamerat av meg har noen chromme herlige 10x18 kantfelger på en e36...

morå lånte bilen en tur til butikken og resultatet var 1 stk ødelagt felg.. han tenkte på og bare bytte kanten.. men når han ringte rondt til "felg" firma så fekk han beskjed om at viss felgene skulle "deles/skrus" opp , så måtte den sendes til felg produsenten...

han sendte felgen og fikk fikset den , men dei bytta kje kanten eller.noe sånt..... hmm......

men kid-a kjenne jo tydeligvis en som gjør det :)

g00d luck polo4rs3 :)

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok... takker for svar:)

Kommer noen oppdaterte bilder når jeg får fikset det...

-Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod-

xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Polo4RS3

Takker:) Snakket med de i england i dag også. Han ville at jeg skulle dele felgene og sende tilbake "kantene" så skulle han sende meg høyglanspolerte i stedet, håpet også at jeg kunne bytte ut den innerste delen på framfelgene med en halv tomme smalere og gå opp en halv tomme i ytterkant i stedet.

Men da må jeg dele felgene,er dette noe stress?

Noen som vet om et firma eller no som driver med slikt?

Dersom du bytter til halv tomme bredere ytterkant, vil ikke dermed også innpresset bli økt med ca. 12 mm?

Har ikke delt felger selv, men det skal jo være en overkommelig jobb. En hel del arbeid siden det blir mange skruer som sitter godt fast men med litt tolmodighet.... Men en annen ting er jo at skruene fort blir stygge, ihvertfall dersom de kun er forkrommede. Litt kjedelig situasjon siden det er snakk om nye felger, men er enig i at kantene ble litt tamme sånn som de er nå.

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Dersom du bytter til halv tomme bredere ytterkant, vil ikke dermed også innpresset bli økt med ca. 12 mm?

Jo, det stemmer det.Da blir innpresset riktig...

Har ikke delt felger selv, men det skal jo være en overkommelig jobb. En hel del arbeid siden det blir mange skruer som sitter godt fast men med litt tolmodighet.... Men en annen ting er jo at skruene fort blir stygge, ihvertfall dersom de kun er forkrommede. Litt kjedelig situasjon siden det er snakk om nye felger, men er enig i at kantene ble litt tamme sånn som de er nå.

Sendte avgårde hele ruklet jeg. Blir vel litt dårlig garanti hvis jeg begynner å gøre med det selv...

xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte de til england jeg....

De skulle ikke ha noe ekstra for og bygge de om så......

Skulle ikke ta så lang tid tror jeg, men når jeg får de så blir det jo bygging av skjermer da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider