Gå til innhold

r.kam ?

Ranger emnet

Sappen

Anbefalte innlegg

noen som har erfaring med r-kam til b20? driver å bygger b20 med hardere ventilfjører, plana topp, porta litt, 2 dbl weber 40mm, grenrør. Har kjøp r-kam men er litt usikker på om denne er no særlig å kjøre på gata med... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blander alltid R og S, men jeg hadde en blå-kvit Rallyzon som gikk i dala sommern for ni/ti år siden. Den jeg hadde var "på kam" fra til 3.500 til 7K hvor den ikke gikk fortere enn 170km/t på kalibrert speedo. Skulle være noe 5.x :1 i bakakslingen.

Jeg mener å huske at den gikk passe rent fra tomgang, kunne fint kjøre i gang på lavt turtall (les: jeg måtte slippe clutchen ut på tomgang, eller tok den et kenguruhopp over lyskrysset.) Mens visse andre sine kammer (eller gassere etc) er mer kranglete når den ikke er on cam.

Men du har den jo så er jo bare å putte i og prøve. :driving

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blander alltid R og S, men jeg hadde en blå-kvit Rallyzon som gikk i dala sommern for ni/ti år siden. Den jeg hadde var "på kam" fra til 3.500 til 7K hvor den ikke gikk fortere enn 170km/t på kalibrert speedo. Skulle være noe 5.x :1 i bakakslingen.

Jeg mener å huske at den gikk passe rent fra tomgang, kunne fint kjøre i gang på lavt turtall (les: jeg måtte slippe clutchen ut på tomgang, eller tok den et kenguruhopp over lyskrysset.) Mens visse andre sine kammer (eller gassere etc) er mer kranglete når den ikke er on cam.

Men du har den jo så er jo bare å putte i og prøve. :driving

Det er sikkert en av amazonene faren min har fortalt om :D Men skal prøve r-kamen :D litt artig med turtalls-kam og, men hørt det kan være litt slitsomt i lengden men det får gå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider