Sondrusen Skrevet November 2, 2010 Rapporter Share Skrevet November 2, 2010 Heisann, jeg har tenkt å lakkere den fine bilen min :) Som dessvere ikke er så fin lengre. Den har rust her og der, og kunne igrunn trengt en lakkering. Derfor lurte jeg på prisen på en lakkering i Finland. Bilen er en 94 Mercedes E Klasse. Så det er en stor sedan :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet November 3, 2010 Rapporter Share Skrevet November 3, 2010 Ja det er spennende å høre. Kan du ikke gi oss informasjon om det? Bare synd at det er så jævli langt fra Oslo. Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
master-autolakk Skrevet November 13, 2010 Rapporter Share Skrevet November 13, 2010 Spar deg for turen til Finland for å lakkere bilen. Vi er nyetablerte lakkeringsverksted i Ski, og gir deg gjerne et godt introduksjonpris med garanti på utført arbeid. Er bilen i nærheten av Oslo kan vi hente og bringe bilen. For spørsmål ring oss på tlf: 928 85 156 eller email: post@master-autolakk.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg