Gå til innhold

El. problemer

proxy22

Anbefalte innlegg

Hei,

har en w202 som har bydd på noe småproblemer i det siste. Var en periode med mye startproblemer og måtte lade batteriet flere ganger, det er nå fikset. Men i etterkant har SRS lampen alltid vært på, i tillegg driver lyset i EC-knappen, og et par av de andre knappene å går litt av og på. Det siste som skjedde var at jeg skulle låse opp bilen med den fjernstyrte sentrallåsen i dag, og istedenfor å bare lyse grønt, lyste det både grønt og rødt ganske lenge, men bilen låste seg opp. Samme skjedde når jeg skulle låse igjen, etter å ha gjort det et par ganger lyste det som normalt igjen.

Noen som har vært borti noen av de samme problemene? Ideer?

Setter stor pris på alle svar =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hei sliter med noe av de samme problemene på bilen min,noe du sikkert ser av innlegget mitt på forumet.

EC lampe pluss VENTILASJONS LAMPE og lys i knappene til varmeapparatet og vifte kommer og går.

Vært i kontakt med Mercedes Tønsberg og de mente feilen måtte ligge i sikrings boksen eller i taket der det skulle sitte en vifte???av noe slag og en sensor til Ec og temperatur.

Vet ikke hvordan det er p din bil men på min virker allt som normalt bare jeg får kjørt ca 1 til 2 mil!!!

Jeg har ikke fått sjekket noe av dette enda pga drittvær men jeg heller til at det er en jordingsfeil eller ett rele som ikke er helt med.

Har versted håndbok men der står selvfølgelig ikke koblings skjema over disse tingene.

Men jeg har forstått det sånn at kretsen fra taket og ned til lamper og brytere i (EC OSV)henger sammen.

Jeg får ikke strøm til disse kretsen før etter en stund som sagt,men ser for meg ett mareritt og finne feilen.

Kunne vist ikke finnes ved hjelp av diagnoseverktøy heller.

Skal gi deg en tilbake mld så snart jeg finner ut noe mere tvi tvi:google

Lenke til kommentar
Del på andre sider