Gå til innhold

tøffere lykter

Ranger emnet

boogeiman

Anbefalte innlegg

Det der kan nok være noe hjemmemekka lykter. Mulig noen lykteinnsatser fra MC kan passe.

Lyktehusene er nok originale, men ikke hevet like høyt opp som originalt. Dette kan visstnok modifiseres slik at man får det som man vil. Google "sleepy eyes mazda 323F" eller noe i den duren :)

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant disse, men er til mx5. passer de??

lykterjegvilha.jpg

Det er sikkert mulig. Men jeg ville googlet noen dimensjoner og størrelser og evt måle det på mot lyktene på mazdaen. Er dimensjonene like, trengs bare innmaten, deretter stiller du bare på høyden på lyktene (mener det er mulig).

Likte disse lyktene, vil ha sånne selv. Jeg har jo fått start på mazdaen min nå :D så nå er det litt sveising og rust som skal vekk, EU og så er det styling på gang. Så jeg vil gjerne vite hvis slike lykter passer eller du finner noe lignende :D hehe. Har allerede funnet ny front, bak og sideskjørt på astina.dk

I don't need a Mustang, when I have a Mazdang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det jeg snakka om tidligere, "sleepy eyes" eller hva det nå kalles:

Det skal visst være mulig å koble inn en regulerbar motstand i kretsen til vippelyktene, slik at man kan justere hvor høyt opp de skal gå. Originalt går de jo opp til full froskeøyne-stilling...

Har lest om dette på en eller annen tråd her inne, husker ikke hvor...

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert mulig. Men jeg ville googlet noen dimensjoner og størrelser og evt måle det på mot lyktene på mazdaen. Er dimensjonene like, trengs bare innmaten, deretter stiller du bare på høyden på lyktene (mener det er mulig).

Likte disse lyktene, vil ha sånne selv. Jeg har jo fått start på mazdaen min nå :D så nå er det litt sveising og rust som skal vekk, EU og så er det styling på gang. Så jeg vil gjerne vite hvis slike lykter passer eller du finner noe lignende :D hehe. Har allerede funnet ny front, bak og sideskjørt på astina.dk

skal sette igang litt googleing å lete etter dimmensjoner.

så bra du har fått den igang. var det mye galt??

live to RIDE.. RIDE until you die.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det jeg snakka om tidligere, "sleepy eyes" eller hva det nå kalles:

Det skal visst være mulig å koble inn en regulerbar motstand i kretsen til vippelyktene, slik at man kan justere hvor høyt opp de skal gå. Originalt går de jo opp til full froskeøyne-stilling...

Har lest om dette på en eller annen tråd her inne, husker ikke hvor...

ok får lete litt rundt på forumet og se.. men vet jeg kan justere litt på 3 skruer og få litt sleepy eyes, men vet ikke hvor mye jeg kan justere før det blir helt feil:spin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal sette igang litt googleing å lete etter dimmensjoner.

så bra du har fått den igang. var det mye galt??

Neida, det var bare ledningen eller koblingen til tenningssystemet som hadde brent av. Men vi lodda den, så nå starter den og sviver som en klokke. Automatgiren virker og girer veldig fint, til og med i sport. Så nå blir det litt sveising og rustfjerning neste helg, så er det jo den nervepirrende EU kontrollen i januar :D

Lykke til videre med googlingen, håper du finner det du leter etter.

I don't need a Mustang, when I have a Mazdang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, det var bare ledningen eller koblingen til tenningssystemet som hadde brent av. Men vi lodda den, så nå starter den og sviver som en klokke. Automatgiren virker og girer veldig fint, til og med i sport. Så nå blir det litt sveising og rustfjerning neste helg, så er det jo den nervepirrende EU kontrollen i januar :D

Lykke til videre med googlingen, håper du finner det du leter etter.

takktakk ser ikke så lovende ut men finnner bare messe drit som ikke har noe med saken å gjøre angry2

så bra det var enkelt, men den eu kontrollen er aldri noen morsom sak:) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider