julian1707 Skrevet November 2, 2010 Rapporter Share Skrevet November 2, 2010 Heisann :) Jeg har da kommet til det punktet hvor jeg må skaffe meg min første bil :) Jeg har sett mye på en flott WV Passat 1.8T 1999 modell. Denne har gått 165.000km, og koster 56.000. Det følger med en del utstyr, så i mine øyne ser det ut som et bra tilbud. Er det noen store problemer jeg må se opp for ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julian1707 Skrevet November 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2010 Den har også akkurat byttet Registerreim, Abs sentral, bremseskiver + klosser, noen andre reimer i motoren og kjøpt splitter nye sommerdekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mering90 Skrevet November 8, 2010 Rapporter Share Skrevet November 8, 2010 Virker som en grei pris! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg