Gå til innhold

Noen som har prøvd Rørbøyer fra Biltema?

Ranger emnet

Girebirger

Anbefalte innlegg

• Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

• 2 weeks later...

Sorry karer, har vært veldig opptatt den siste tiden med bilen, har plagdes, klødd meg i huet, sedd på koblingskjema og ikke skjønt noen ting når jeg har holdt på med ledningsnettet i crossbilen, men når ser det endelig ut som at jeg får det til. Buret er klart for sveising, men skal gjøre meg ferdig med ledningsnettet først, siden jeg skal få buret sveiset på skolen.

Jan Erik: Nei bildene var visst ikke jpg format siden jeg ikke fikk lastet dem opp.

Urban: Jeg gikk på fb profilen min og høyreklikket på et bilde, men da kom det ikke opp noe "egenskaper", har Windows 7, om det skulle ha noe å si. men synes selv det er rart at det ikke var noe "egenskaper" der.

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry karer, har vært veldig opptatt den siste tiden med bilen, har plagdes, klødd meg i huet, sedd på koblingskjema og ikke skjønt noen ting når jeg har holdt på med ledningsnettet i crossbilen, men når ser det endelig ut som at jeg får det til. Buret er klart for sveising, men skal gjøre meg ferdig med ledningsnettet først, siden jeg skal få buret sveiset på skolen.

Jan Erik: Nei bildene var visst ikke jpg format siden jeg ikke fikk lastet dem opp.

Urban: Jeg gikk på fb profilen min og høyreklikket på et bilde, men da kom det ikke opp noe "egenskaper", har Windows 7, om det skulle ha noe å si. men synes selv det er rart at det ikke var noe "egenskaper" der.

Legg till mej som venn på FB så kan jag legge ut bilderna her. Søk på Urban Bergström (med svenskt Ö) så finner du mej.

Den med en traktor i profilbildet er mej... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nystuen: Kan vel stemme det. Skal ha den motorn som står i no, 1.6 Liter forgasser, 75 hk, ikkje så mye det, sku gjerne hatt en 1.8 Innsprøytningsmotor. Men det er første bil, neste bil tror jeg blir en Mazda 626 med 120 hk :)

Urban: Ja, bilder kommer på Mandag :)

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider