Popsicle Skrevet November 3, 2010 Rapporter Share Skrevet November 3, 2010 Har en '97 modell med slikt stofftrukket lokk over bagasjerommet. Det lokket har tilbringet de siste to årene i boden pga barnevogn. Men jeg har sett på andre biler en slags rullgardinløsning i stede for dette lokket. Hva heter det, og hvor kan jeg få tak i? Gjerne brukt eller tredjeparts. Billig er stikkordet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet November 3, 2010 Rapporter Share Skrevet November 3, 2010 Tror det heter rollo-et-eller-annet, har det selv på bilen. En sånn som øverst på bildet her ja? Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 3, 2010 Rapporter Share Skrevet November 3, 2010 Rollo heter det ja, men det er vel først vanlig på stasjonsvogner. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popsicle Skrevet November 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2010 Jepp, den er sånn jeg tenker på. Rollo et eller annet. Da får vi se hva jeg finner :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg