Gå til innhold

FREKKE folk

Ranger emnet

commodus

Anbefalte innlegg

Jeg våknet i 11 tiden i dag, kikket ut av vinduet og så en rød pat bil RETT forran garasjen min. men siden ingen eier var og se var det lite jeg kunne gjøre... en time senere kommer en kjukkas labbende over hele hagen min, jeg går og sier til han at han kan finne seg en annen plass og parkere da dette er min private eiendom, og at det er småfrekt å parkere der, pluss og labbe over hele hagen min, nei da er jeg et forbanna rasshøl og har ikke noe jeg skulle sagt.... så begynner stuten og true meg med at jeg ikke vet hvem det er jeg har med og gjøre.... fy satan til frekke folk altså"!!!

04 Opel combo 1.7di

Opel rekord c caravan 1700

Vespa bravo

vw golf 2.0i stv(skrotet)

vw vento 1.9tdi(skrotet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frister å flytte til USA når man kommer bort i sånne folk.. Spasere rolig og behersket ut på verandaen med haglen i ene hånda og gjerne en rottweiler i den andre og be vedkommende pent om å ta sats å løpe VELDIG raskt vekk fra eiendommen din... Hvis han ikke har lyst til å miste evnen til å løpe for alltid :D

Hadde jeg vært deg hadde jeg forøvrig ringt noen med stor bil eller traktor og dratt jævelskapen vekk

Virr virr virr, broom! Rupp rupp rupp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg skulle egentlig tatt den vraka land roveren jeg har i tunet og skudd bak bilen hans!! men ejg var på farten så sånn ble det ikke, men hadde han fortsatt litt til hadde det smellt! jeg har somregel veldig lite til overs for slike folk... noen folk er bare helt utrolige!!

04 Opel combo 1.7di

Opel rekord c caravan 1700

Vespa bravo

vw golf 2.0i stv(skrotet)

vw vento 1.9tdi(skrotet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider