commodus Skrevet November 4, 2010 Rapporter Share Skrevet November 4, 2010 Jeg våknet i 11 tiden i dag, kikket ut av vinduet og så en rød pat bil RETT forran garasjen min. men siden ingen eier var og se var det lite jeg kunne gjøre... en time senere kommer en kjukkas labbende over hele hagen min, jeg går og sier til han at han kan finne seg en annen plass og parkere da dette er min private eiendom, og at det er småfrekt å parkere der, pluss og labbe over hele hagen min, nei da er jeg et forbanna rasshøl og har ikke noe jeg skulle sagt.... så begynner stuten og true meg med at jeg ikke vet hvem det er jeg har med og gjøre.... fy satan til frekke folk altså"!!! Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 4, 2010 Rapporter Share Skrevet November 4, 2010 Hvem var det da? :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet November 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2010 en som driver noe som kalles alfa film... en lokal stut som hater alt som har med ungdom og bil å gjøre.... Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poliq Skrevet November 4, 2010 Rapporter Share Skrevet November 4, 2010 for en tosk! -du skulle parkert inn han igjen, med en stor traktor eller noe! :) Siter 2002 Seat Leon Cupra 4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet November 4, 2010 Rapporter Share Skrevet November 4, 2010 Er det ikke sånt man ringer til politi eller Viking for å få fjernet? Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
action Skrevet November 4, 2010 Rapporter Share Skrevet November 4, 2010 Du skulle ha ringt viking! hehe Siter 190e 2.0 - går dårlig og bruker mye bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet November 4, 2010 Rapporter Share Skrevet November 4, 2010 Hvorfor havner jeg aldri i slike situasjoner?? :D Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-trimmaren Skrevet November 4, 2010 Rapporter Share Skrevet November 4, 2010 Frister å flytte til USA når man kommer bort i sånne folk.. Spasere rolig og behersket ut på verandaen med haglen i ene hånda og gjerne en rottweiler i den andre og be vedkommende pent om å ta sats å løpe VELDIG raskt vekk fra eiendommen din... Hvis han ikke har lyst til å miste evnen til å løpe for alltid :D Hadde jeg vært deg hadde jeg forøvrig ringt noen med stor bil eller traktor og dratt jævelskapen vekk Siter Virr virr virr, broom! Rupp rupp rupp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet November 4, 2010 Rapporter Share Skrevet November 4, 2010 Ring etter tauebil neste gang du ;) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet November 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2010 ja jeg skulle egentlig tatt den vraka land roveren jeg har i tunet og skudd bak bilen hans!! men ejg var på farten så sånn ble det ikke, men hadde han fortsatt litt til hadde det smellt! jeg har somregel veldig lite til overs for slike folk... noen folk er bare helt utrolige!! Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet November 4, 2010 Rapporter Share Skrevet November 4, 2010 Traktor og pallegafler høres ut som et billigere alternativ for fjerning av uvedkomne biler. Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 5, 2010 Rapporter Share Skrevet November 5, 2010 Det beste er å snakke roligt og behersket til slike folk, og holde roen under hele samtalen. Bare det er nok til å flippe folk etc som er involvert. Prat til dem som de er i barnehagen, enten flipper de totalt eller du får noe intelligent ut av dem..... :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet November 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2010 jeg begynte helt rolig, med bla og spørre om han ikke syns det var frekt og parkere der og traske over hagen min, men det syntes han var helt ok....så lenge holdt min tålmodighet:D Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 5, 2010 Rapporter Share Skrevet November 5, 2010 du skulle ringt kranbil med en gang, og du kan jo evt. ta en tur til onkel blå å melde han for trusler og det du greier å finne på(som stemmer seff). Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet November 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2010 ja jeg kunne gjort det, men jeg gidder ikke lage noe rabalder ut av dette...ble bare litt paff..men har fått høre at denne karen er en skikkelig drittsekk som tror han er verdens beste... Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg