B.T.i Skrevet November 5, 2010 Rapporter Share Skrevet November 5, 2010 Neste gang, parker vedkommende inne. Slike ting opplevde jeg to - tre ganger ukentlig på et sted jeg bodde i et års tid. Kopierte opp en bråte ark med; "What goes around, comes around" som ble lagt under vindusviskeren hos vedkommende.. Her har en løk parkert en Mercedes på min plass, legg merke til Mk2`en som effektivt sperrer vedkommende helt inne :p Mens jeg bodde på dette stedet klarte jeg å fange mye rart, deriblant en taxi(visstnok med taksameteret på), en ambulanse som ikke var i oppdrag og en bil fra Nrk der vedkommende sjåfør truet med å filme meg hvis jeg ikke flyttet min bil. :tannløs: Så, neste gang parkerer du vedkommende inne, og plasserer en velformulert tekst under viskeren.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg