GazVolga Skrevet November 4, 2010 Rapporter Share Skrevet November 4, 2010 (endret) Hei folkens. Havnet i en diskusjon med en fyr som har plast styla honda civic, med vtec motor og turbokonvetert. Han påstår at det er det eneste han har gjort og at han har 660kr på den og har skilt på den. Jeg ble veldig skeptisk til dette, og mener at det ikke går ann. Hva mener dere? og om det er bare tull, hvordan kan man forklare på best mulig måte at det ikke går ann å ha 660hk og registrert? Takker for svar! Endret November 4, 2010 av GazVolga Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet November 4, 2010 Rapporter Share Skrevet November 4, 2010 Ikke noe problem å ha 660 hk i en bil på skilter. Om den er godkjent med 660 er en helt annen ting. Også litt skeptisk til at en civic motor tåler å bare kaste på en turbo og skru opp trykket til 660 hk uten å gjøre noe innvendig. Da tror jeg den motoren hadde takket for seg rimelig fort. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GazVolga Skrevet November 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2010 Ikke noe problem å ha 660 hk i en bil på skilter. Om den er godkjent med 660 er en helt annen ting. Også litt skeptisk til at en civic motor tåler å bare kaste på en turbo og skru opp trykket til 660 hk uten å gjøre noe innvendig. Da tror jeg den motoren hadde takket for seg rimelig fort. Akkurat samme sa jeg, men fyren påstår fortsatt at det er fult mulig. Har bare så jævlig lyst til å komme med kilder eller noe lignende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet November 4, 2010 Rapporter Share Skrevet November 4, 2010 be om bremsepapir...trur æ tonen bli en ainna ja... birthday Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GazVolga Skrevet November 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2010 be om bremsepapir...trur æ tonen bli en ainna ja... birthday Gjorde det, jeg var vist for '' Ignorant '' for at han skulle vise det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 4, 2010 Rapporter Share Skrevet November 4, 2010 Med andre ord, bullshit! ;) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet November 4, 2010 Rapporter Share Skrevet November 4, 2010 Med andre ord, bullshit! ;) :thumb Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet November 5, 2010 Rapporter Share Skrevet November 5, 2010 Baaaare bullshit ja!!! hahaha...noen folk altså!! notoriske lystløgnera!! :adolf: Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymondblack Skrevet November 6, 2010 Rapporter Share Skrevet November 6, 2010 HAHAHAHA sorry for å gå litt offtopic mrn kjenner til den typen, jobber med en kar som er akkurat lik. Han har en Toyota Supra med 2200HK med skilter selfølgelig. Men jeg har aldri sett den:) Må også sies at fyren har påstått at han måtte hjelpe piloten på flyet han var på en gang å nødlande på E4 mellom Stockholm og Göteborg. AHAHHAHA jeg syntes det er skikkelig artig med slike'! Siter OPEL ER BRA! --------------- 2005 Honda Accord 1999 Yamaha Thunderace 1000 1996 Seat Toledo 1.9 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 6, 2010 Rapporter Share Skrevet November 6, 2010 Aha, vi snakker om typen som er så flinke til å ljuge, at de faktisk tror det selv, som den eneste... Slike folk ignorerer man elegant. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg