eivind windspoll Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Et par bilder av min uvaskede bil. Ble fornøyd med felgene :) Er forresten RH AO Phønix med 225/45-17 Goodyear F1. Bilstein/H&R senk 40mm. Siter The Boss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind windspoll Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 f..... hva er det jeg gjør galt? Trykker på "IMG" og legger inn filreferansen til bildet, inkl c:\bla bla\bil\bilder\... ... må man har serverreferanse? på vwaudi-forumet går det greit, tror jeg i hvertfall da, når jeg poster et og et bilde i tråden.... mvh Siter The Boss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaT Skrevet Juni 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Originally posted by eivindwindspoll f..... hva er det jeg gjør galt? Trykker på "IMG" og legger inn filreferansen til bildet, inkl c:\bla bla\bil\bilder\... ... må man har serverreferanse? på vwaudi-forumet går det greit, tror jeg i hvertfall da, når jeg poster et og et bilde i tråden.... mvh du må nok ha lagt det ut på en server først ja...de har sperra for å laste opp bilder fra din egen pc... Siter 1989 Audi Coupe 2.3E 1990 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind windspoll Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 kjipern... om du gidder å legge ut de for meg, kan jeg sende dem til deg på mail. (ca 200kb totalt). Kjipt at de har sperret da, var ikke slik før mener jeg å huske. mvh EW Siter The Boss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaT Skrevet Juni 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Originally posted by eivindwindspoll kjipern... om du gidder å legge ut de for meg, kan jeg sende dem til deg på mail. (ca 200kb totalt). Kjipt at de har sperret da, var ikke slik før mener jeg å huske. mvh EW hvis du sender til ra-th@frisurf.no så legger jeg de ut jeg :) Siter 1989 Audi Coupe 2.3E 1990 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaT Skrevet Juni 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 bildene til eivindwindspoll :) edit: ops...la inn samma bilde 3 ganger først...hehe :) Siter 1989 Audi Coupe 2.3E 1990 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaT Skrevet Juni 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Originally posted by eivindwindspoll Et par bilder av min uvaskede bil. Ble fornøyd med felgene :) Er forresten RH AO Phønix med 225/45-17 Goodyear F1. Bilstein/H&R senk 40mm. så ganske bra ut de felgene. hvor mye måtte du gi for de? Siter 1989 Audi Coupe 2.3E 1990 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind windspoll Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Ordinær pris tror jeg er 1800 hos Styling Tech på Levanger. De må bestilles fra Tyskland, og det var kun ST som ville gjøre det for meg. Eiker Motorshop fører også disse, men har ikke 4*108 på lager. De var ikke interessert i å bestille for meg. Sannsynligvis kommer dette av risikoen for forsinkelser, og deretter misfornøyde kunder. Er også mulig å bestille privat gjennom Rieger.(http://www.rieger.com, rieger.de el noe sånn). Fikk felgene etter 7(!) uker, så fikk avslag i prisen. Normalt skal det ta ca 3-4. Men jeg ble fornøyd jeg, så ST har ikke mistet meg som kunde likevel :) Veldig godt fornøyd med felgene. Meget god finish i lakken, og alle var innenfor toleransegrensene runde. Skal rubbe og legge hardwax på bilen i morra, om du er behjelpelig kan jeg kanskje legge ut nye bilder da. Har forresten Rh-felger på vinterdekka også. De ble lagd i 1988, og er fremdeles like runde. Det sier kanskje litt om kvaliteten på RH felger. mvh Siter The Boss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maccx Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Bra felger ? ;) Har flere bilder hjemme... Siter 1991 Audi S2 - [sOLGT] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaT Skrevet Juli 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Siter 1989 Audi Coupe 2.3E 1990 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg