Gå til innhold

VIKTIG: Holmgang i kveld, For dyrt å ha bil? (TV2)

Ranger emnet

Qee

Anbefalte innlegg

Blir ikke lite frustrert etter å ha sett et program hvor denne politikerhora av en samferdselminister vi har ro seg vekk fra et spørsmål til det andre...

Og unnskyld meg, men hva er mest relevant... Sammenligne Norge vs. Sverige, eller Norge vs. Polen og de andre østblokklanda som har kommet med i EU...

Fy faen å latterlig... :mad:

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Överladdaren

Mottiltak!

http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=28736

det forslaget du har der på tråden din er jo genialt.. og når (eller ska jeg si OM) det skjer..jeg er med..

det med å bruke store/små penger skjedde jo i bergen når bommen ble satt opp der oxo.. ble jo fult kaos så det sang etter når hele bergen gjør det.. om man da kan få med en større del av oslo.. wohaa.. tipper ting kommer til å stå rimelig stille da jah!!

men så sa du jo at andre bye kan gjøre det oxo.. da slår jo problemet med "autopass" inn da!! blir en smule knugent å lage krøll der..hehe!!

men om det skjer en sånn blokade..si fra..vær så snill og si fra!! jeg er sååå med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by jossa

nå vet jeg ikke ossen autopass fungerer da

men det må jo finnes en kontant mulighet..

hva med å oppfårdre alle om å kjøre dær å betale med vekslepenger i steden får 10'ere ?

sette opp store plakatere osv..

Etter profilen din og dømme så er du sikkert rett mann for saken ;)

Birthday: N/A

Interests: BIL!

Modell: (eks S4) :( har ikke bil :(

Biltype: (eks Audi) *snufs*

Occupation: udugelig

Joa det blir tyngre for vekterene og bære, og ikke minst må vi bruke tid på å kjøre rundt med en drøss småpenger, noe som kun går utover oss selv og egentlig ikke berører noen andre. (og ikke minst må vi da nesten betale dobbelt for og kjøre igjennom)

Plakater, be my guest...

PS lær om AUTOPASS HER bonde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår