StigRoar Skrevet November 6, 2010 Rapporter Share Skrevet November 6, 2010 Hei! Noen som har kjennskap til om det er en del problemer med den vifta på disse bilene? Min har slutta å funke igår. Vet at viftemotoren ble skifta av forrige eier for 3 år siden. Har sjekket sikringen, og den er hel. Vifterelèet klikker også(men jeg vet vel ikke om det kan klikke selv om det er gåent), samt at jeg hørte en lyd ifra vifta, og den vedvarte fram til den stoppet. MEN - den lyden hørtes ut som at et løv har kommet nede i selve vifta, så jeg tenkte ikke noe mere over dette. Noen som har noe info? Hvis motoren går etter bare 3 år, kan det være reklamasjon? Help me - i'm lost. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet November 6, 2010 Rapporter Share Skrevet November 6, 2010 Viftemotoeren er vel gåen - igjen. Ta opp dekslet over vifta (foran frontruta med panseret åpent) så kommer du til vifta og kan ta ut løv etc. Prøv å sving den i gang for å se om den har strøm. PASS FINGRENE! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet November 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2010 Okei, skal prøve. Men hvis motoren er defekt, kan det være en reklamasjonssak? Eller er det såpass "billig" at det har ikke noe å si å kjøpe ei ny? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet November 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2010 Prøvde å vri litt på vifta, men det hjalp ikke. Har en motor på hånda nå, men har det noe å si om det er en bensinbil den har stått i før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet November 8, 2010 Rapporter Share Skrevet November 8, 2010 Så lenge den har lik kontakt og ser lik ut så går nok det fint. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg