superburner Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 bilen "dunker" når jeg starter opp og girer. kan d være en drivknute som har tatt kvelden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi sport Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Kan være fjerbenslageret, sitter i toppen av støtdemperene,toppfeste. Hvis det er en driv knute, så kan du vel høre det med at du svinger hardt til venstre. feks i et veikryss, og hører da en durelyd/knaking..rrrrrrrrr .mens du kjører eller drar på litt, er da dårlig drivknute på venstre siden. Siter Audi Coupe Quattro 87mod-prosjekt X-Audi Competition quattro 94mod X-Audi 80 1.8s med GTI motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Har du ikke slått av anlegget, så det slår seg på og "dunker" nå du starter opp? :D :D :D lol Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superburner Skrevet Februar 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Kan være fjerbenslageret, sitter i toppen av støtdemperene,toppfeste har nettopp byttet dette lageret... kanskje ikke skrudd til nok eller noe? Har du ikke slått av anlegget, så det slår seg på og "dunker" nå du starter opp? haha;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi sport Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 hm... kanskje sjekke stabstag leddet..sitter mellom fjærbenet og selve stabstaget/Avstivningstaget. Heter vel noe sånt. Hadde en bolt på et av mine stabstag ledd som hadde løsnet.... dunket fælt ,trudde det var noe alvorig galt.. men ble borte da jeg stramet den. Siter Audi Coupe Quattro 87mod-prosjekt X-Audi Competition quattro 94mod X-Audi 80 1.8s med GTI motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg