16vturbo Skrevet November 6, 2010 Rapporter Share Skrevet November 6, 2010 Hei! tåkelysene i fronten fungerer ikke på omegan min, knappen lyser og jeg kan ikke se noen sikring som har gått :P noen som vet hva som er problemet? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet November 7, 2010 Rapporter Share Skrevet November 7, 2010 Se over kabelskoa inn på lykta, er ikke alltid de er like bra ;) Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Santino Skrevet November 7, 2010 Rapporter Share Skrevet November 7, 2010 Kan nok være kabelsko inne i selve lykte som nevnt over ja. Regner med du har sjekket pærene. Disse lysbryterne på Omega er jo kjent for å være dårlige så jeg har opplevd brytere som rett og slett ikke virker til å slå av og på tåkelys. På den første bryteren jeg hadde så begynte det å ryke (!!!) ut av selve bryteren når jeg slo på tåkelyset.. hehe.. Kjøpte bare en ny på hoggern Siter Omega 2,5TD Stv Automat - Chip + MV6 Girkasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet November 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2010 skal sjekke over kabelskoa :P tror bryteren skal vær ganske så grei, den lyser når jeg trykker på den :P Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius.. Skrevet November 8, 2010 Rapporter Share Skrevet November 8, 2010 Grøftelysene mine virker, men jeg har ikke noe lys, verken på knappen eller i dashen, er det normalt ? Siter Omega B 2.5 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet November 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2010 hehe, rart :D med meg er det kun i bryteren det er lys .. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius.. Skrevet November 8, 2010 Rapporter Share Skrevet November 8, 2010 Eg har noen sett med xenonkitt som eg tenkte eg sku montere i alle lys, inkl grøftelysene. Har forstått det slik at det ikke er helt låv, men noen som har noen regler på dette, hva kan skje ? bli sendt på teknisk kontroll, få bot ? noen som vet ? Siter Omega B 2.5 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet November 9, 2010 Rapporter Share Skrevet November 9, 2010 http://www.bilforumet.no/kjoretoyforskrifter/242165-forskrifter-xenon-lys.html Se Post #2 http://www.bilforumet.no/juridisk/192389-ettermontering-xenon.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg