opel16 Skrevet November 7, 2010 Rapporter Share Skrevet November 7, 2010 Hei. Nå har a4n begynt å trøbble igjen. Når jeg skal starteden så starter den med engang men nekter å gå på tomgang. Måkjøre den varm for å få den til å gå på veldiglav tomgang. Noen som vethva problemet er??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selen Skrevet Desember 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2011 gammel tråd.. menne fant du ut av det? har samme problemet på min :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2011 Du skriver ikke hvilken motor, men sjekk for falskluft. En rens av gasspjeld kan også hjelpe da det kan bygge seg opp koks der. Feil på LMM kan også skape problemer. Tatt diagnose? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtf Skrevet Desember 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2011 Hadde samme problem på min 98mod når jeg hadde den, da var det LMM som feilte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1991 Skrevet Desember 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2011 Har akuratt hatt disse problemene på min og jeg har tatt diagnose, feilene var: gåen lambda sonde og gåen luft mengdemåler. så byttet jeg dette og bilen ble bedre men så var det den ene kablen som går fra coilen og til fordeleren som var gåen. (Audi A4 97 1.6) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selen Skrevet Desember 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2011 hva er lmm? hehe.. ikkje aå alt for mye peiling på bil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2011 LuftMasseMåler eller luftmengdemåler på eldre modeller (f.eks. Digifant II) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selen Skrevet Desember 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2011 aah :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg