Gå til innhold

Skogsholm er fa** senil....

Ranger emnet

Timerider

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

"Sttan fra Firenze 18. feb 13:44

Jeg er i Italia for tiden. Her har myndighetene satt i gang et tiltak for å få folk til å bytte ut gamle forurensende/farlige biler: De som bytter ut en gammel rustholk med ny bil blir SUBSIDIERT med € 3400. I mongolandet Norge må man betale staten 150000 kr for å få lov til å kjøpe ny bil. Er det rart man drikker?

"

Det er landet sitt de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogsholm er en typisk Norsk politikker....

Det værste er at det finns enda værre politikere enn henne også (!) Men hun er ganske ille hun og :(

Er det rarti Norge går til helvete? Tenk på alle som snylter på staten, alle som er uføretrygdede og som faktisk kan jobbe (og de jobber svart)...Og alle de innvandrerene som ikke jobber.. osv osv...

Lupo GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge er et pyseland. Helt forferdelig styring, og politikere som trenger en smack i hodet...

Norge drøssevis av penger. Noe helt sinnsykt mye penger som bare sitter og venter på å bli brukt på noe vetig.

Og mer penger blir sugd inn som en støvsuger. Avgifter på alt mulig...det er helt sinnsykt. Snart blir det vell avgifter for å trekke i snoren på toalettett.

Å ha bil er latterlig dyrt. Selve prisen på biler.....og så kommer avgifter, bom penger, forsikring and you name it......

Blir fort opp i en 60+ tusen kr i året på bil. Og norge smiler grådig av pengene som kommer inn...."Mer mer!!!" skriker de pengekåte politikerene...

Norge kunne brukt en liten del på å fikse disse problemene...fått vekk denne galskapen vi lever i. Og vi hadde ikke merket noe på det såkalte 'pengetapet'.

Greit nokk at norge sparer til landets framtid....men helt alvorlig.....

What can I say? Im Timerider...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy F***!! Satt akkurat å så på holmgang, og jeg vet rett og slett ikke hvor jeg skal begynne.

At det er mulig å være så stokk dum som Skogholm trodde jeg det ikke var..

Greit nok at hun kanskje ikke klarer å gjøre noe akkurat der og da, men hun burde hvertfall ta de som sitter der seriøst, og prøve å ta innover seg det som blir sagt!!

Hun svarte jo pokkeren meg ikke på et eneste spørsmål som ble stillt, hu bare rodde seg unna med staten,komuner blablablabla

Det er rett og slett for jævelig å sitte der og si at de bruker masse penger når de egentlig ikke gjør en dritt..

Skjønner at ikke alt av avgiftene kan gå til vei, men det burde være en balanse mellom hva vi gir og hva vi får. VI må se at det NYTTER!!!

Hun sier det at de har satset mye på veier, men de kan ikke satse mer fordi ulykkestallene er så høye !!?!?!?!!

Skogholm: KANSKJE DET ER EN SAMMENHENG !!!!!

Kunne skrevet i mange timer nå, men må bare gi meg..

Hater politikere! De gjør ikke annet enn å prate dritt og å skyve ansvar og skyld over på andre!!!

:mad:

---- Power is nothing without control----

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RaCk

hva med å parkere midt i alle bompengeringene? En 20-100 biler i hver ring hadde gjort seg. :)

Hvis du parkerer der kan du bli straffet. Det er derimot ikke ulovlig å hverken somle med masse mynter, bomme på automaten eller betale med 50-øringer. Bør bli greit kaos hvis det dukker opp 100+ biler i bommen der alle bommer på automaten og må ut av bilen å finne mynten, mens noen står på manuell og betaler med tusenlapper/femtiøringer.

Kanskje noe som bør gjennomføres til sommeren?

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider