Gå til innhold

Skogsholm er fa** senil....

Ranger emnet

Timerider

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skjønner ikke åffer jeg gidder bry meg... men følte litt for det :p

Bruttern så også på isted og sa HØYT: "HOFF!! Je få så lyst tel å hente hagla å skyte på alle der!!"

Skogsholm fikk (minst en gang) et JA/NEI-spørsmål, men hu klarer ikke annet enn å lire av seg masse SVADA!!!

HUFF!! :-(

Kan noen maile denne tråden til Stortinget, regjeringa, Skogsholm og noen i FrP?!

talas

PS!! Etter Skodaen er solgt er det KUN veteranbil på meg!

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, også var det hu dumma fra N&U. Hu, og de før henne som har skrevet endel bl.a. i MOTOR lever i en fantasiverden!

Hun har så rett i teorien, men glemmer at vi lever i Norge!

Jeg synes at i Oslo bør det bli store, døgnbevoktede parkeringsplasser ved T-banen. Og gratis buss i bykjernene for de som ikke har jobben sin like ved T-banen...

ell.no

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest denne tråden, så valgte jeg å se Holmgang på Web-TV, da jeg gikk glipp av det p.g.a. landskampen.

Jeg er helt enig det som har blitt sagt tidligere i tråden, om at Skogsholm hele tiden rodde seg unna, istedet for å svare på de konkrete spørsmålene hu fikk. Denne Skomaker Andersen lignende fyren var ikke spesielt bedre, han heller.

Det jeg syns var det verste, var hvordan hun så ut til å nekte å svare på om det ville bli gjort noe med den elendige veien mellom Larvik og Sandefjord. Hvis hun ikke vil si ja, så må det da være mulig å være ærlig med folket, og si nei?? Den veien er så ræva, at man nesten er nervøs når man kjører på den, og må rett og slett gjøres noe med.

Jeg ble skikkelig oppgitt, og fikk seriøst vondt inni meg av å se på det. Noe må bli gjort, men det blir det nok å se langt etter.

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir såååååååå oppgitt av den kjerringa! kan ikke fatte at det er mulig å si så mye piss! ho prater så mye piss at ho tror det er sant selv..blir så frustrert! hva for et mongo land er det vi egentlig bor i.. så mye penger som blir tatt inn i avgifter iløpet av et år, så klarer døm å bruke 1/4 på det som det er "tenkt" til, nemelig vei!!!

ble så forbanna at jeg måtte sette på antonsen & co..ikke at jeg klarte å nyte den flotte humoren, etter å ha hørt på Toril faens skogsholm!!!!!!!!!!!

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som er med på telefonterror eller leken " beleir hagen til Fru Skogsholm"??

Stortinget skulle iallefall hatt medlemmer som har iq over 50, samt hatt øynene åpen for at det finnes andre enn med postadresse oslo.

Dørum var heller ikkeno bedre, han sa at alle måtte ta trikken... og hvor mange steder her i landet er det trikk??

`04 Skoda Fabia RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husk at skogsholm er bare toppen av isfjellet. Under henne i samferdselsdep så sitter de som egentlig bestemmer. Skogsholm har ikke nok innsikt til å bestemme noe som helst, hun er mer som en nikkedokke. + at dama har sikkert en 3-5 rådgivere som sier hvordan og hva hun skal svare.

Akkurat slik fungerer politikken idag. Hun er mer en talsmann/kvinne for de som virkelig bestemmer liv og død. Jeg er ganske sikker på at staten regner på hva våre liv koster, eller hva de taper ved død. Er nok alltid et regnestykke som ligger bak.

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kjetilr

husk at skogsholm er bare toppen av isfjellet. Under henne i samferdselsdep så sitter de som egentlig bestemmer. Skogsholm har ikke nok innsikt til å bestemme noe som helst, hun er mer som en nikkedokke. + at dama har sikkert en 3-5 rådgivere som sier hvordan og hva hun skal svare.

Akkurat slik fungerer politikken idag. Hun er mer en talsmann/kvinne for de som virkelig bestemmer liv og død. Jeg er ganske sikker på at staten regner på hva våre liv koster, eller hva de taper ved død. Er nok alltid et regnestykke som ligger bak.

På toppen av det, så er det finansdep. som gjør livet surt, samferdelsesdep. har ingenting med engangs/reg. avgiftene å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by fcuk

På toppen av det, så er det finansdep. som gjør livet surt, samferdelsesdep. har ingenting med engangs/reg. avgiftene å gjøre.

det er et sykt system som må fornyes.. altfor mange jobber i offentlig sektor med papirflytting og avgifter. gi dem hakke og spade sier jeg bare..

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider