Gå til innhold

Skogsholm er fa** senil....

Ranger emnet

Timerider

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Överladdaren

Hvis du parkerer der kan du bli straffet. Det er derimot ikke ulovlig å hverken somle med masse mynter, bomme på automaten eller betale med 50-øringer. Bør bli greit kaos hvis det dukker opp 100+ biler i bommen der alle bommer på automaten og må ut av bilen å finne mynten, mens noen står på manuell og betaler med tusenlapper/femtiøringer.

Kanskje noe som bør gjennomføres til sommeren?

Prosjekt gamling! lol lol lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I løpet av sendingen måtte jeg på dass for å gjøre mitt fornødne, og for å være helt ærlig, jeg hørte tv'en godt fra stuen, men det var ikke lett å skille den ene lyden fra den andre. Lyden av drittælpene som forlot rasshølet fortonte seg mye likt som argumentasjonen til Torild Skogsholm.

Jeg kan sammenligne det med surround, driten kom på en måte fra alle kanter samtidig.

Under følger et foto av Torild i storform, der hun forsøker å kløyve ord med puselankene sine.

1061290818.jpg

Se det tillitvekkende oppsynet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det kan da sikkert stemme at vi ligger midt på treet når det gjelder bilavgifter.. men nå har de FAEN ikke tenkt på alle de andre avgiftene vi blir tynget med :)

F.eks så virker danmark veldig veldig billig for oss, men har dere sett strømprisene der? De er heeelt ville..

Men akk, jeg leste et svenskt bilblad i dag og ble nedslått av prisingen der..

f.eks "Vil ni uppleva fart og spenning? köp Peugeot 206 GTI fra ca 143.900kr eller är ni en resare som vil ha enda mer fart? Köp da RC-versionen med 180hk frän ca 179.900!"

Det er jo sykt når man tenker på at de norske prisene er på :

GTI : 260.700 og da er 107.089 av de kr rett til staten!?

RC: 319.900 med 136.994 kr til staten.. Det er jo helt vilt..

I det er 80.000 forskjell fra den Norske GTI'en til den Svenske RC-en og 140.000 fra RC i Norge til Sverige..

Urk, det er heeelt sykt!

Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede!

x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar!

x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt!

x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt!

x BMW 318i 86mod - Solgt!

x Jetta mk2 84mod - Solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider