18tom Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 :mad: angry knock Blir f*** meg mer provosert av å se på reprisen av Holmgang nå enn det jeg ble i går. Emigrasjon til vårt naboland vurderes sterkt.. Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 skal jeg flytte til ett annet land så blir det ikke sverige.. bil er ikke alt... Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Dama har jo faan ikke noe smart å komme med. Hu liker faan ikke biler engang. Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Originally posted by Överladdaren Hvis du parkerer der kan du bli straffet. Det er derimot ikke ulovlig å hverken somle med masse mynter, bomme på automaten eller betale med 50-øringer. Bør bli greit kaos hvis det dukker opp 100+ biler i bommen der alle bommer på automaten og må ut av bilen å finne mynten, mens noen står på manuell og betaler med tusenlapper/femtiøringer. Kanskje noe som bør gjennomføres til sommeren? Prosjekt gamling! lol lol lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 bambam POLITIKERE:aug: de jevlene har sugerør rett ned i lommeboken til oss bileiere... på tide å emigrere til ett annet land?:usa: Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 I løpet av sendingen måtte jeg på dass for å gjøre mitt fornødne, og for å være helt ærlig, jeg hørte tv'en godt fra stuen, men det var ikke lett å skille den ene lyden fra den andre. Lyden av drittælpene som forlot rasshølet fortonte seg mye likt som argumentasjonen til Torild Skogsholm. Jeg kan sammenligne det med surround, driten kom på en måte fra alle kanter samtidig. Under følger et foto av Torild i storform, der hun forsøker å kløyve ord med puselankene sine. Se det tillitvekkende oppsynet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Originally posted by Kjetilr skal jeg flytte til ett annet land så blir det ikke sverige.. bil er ikke alt... Fullstendig enig. En skal trives også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 frister pluteslig veldig og flytte til San Francisco og bo med dama.. ingen bomstasjoner i Haugesund enda da... TAKK GUD FOR DET! Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_s4 Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Otto du bør seriøst vurdere å bil komiker snaue gullkorn du kommer med.... lol lol lol lol Siter S2 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReWrite Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Vel, det kan da sikkert stemme at vi ligger midt på treet når det gjelder bilavgifter.. men nå har de FAEN ikke tenkt på alle de andre avgiftene vi blir tynget med :) F.eks så virker danmark veldig veldig billig for oss, men har dere sett strømprisene der? De er heeelt ville.. Men akk, jeg leste et svenskt bilblad i dag og ble nedslått av prisingen der.. f.eks "Vil ni uppleva fart og spenning? köp Peugeot 206 GTI fra ca 143.900kr eller är ni en resare som vil ha enda mer fart? Köp da RC-versionen med 180hk frän ca 179.900!" Det er jo sykt når man tenker på at de norske prisene er på : GTI : 260.700 og da er 107.089 av de kr rett til staten!? RC: 319.900 med 136.994 kr til staten.. Det er jo helt vilt.. I det er 80.000 forskjell fra den Norske GTI'en til den Svenske RC-en og 140.000 fra RC i Norge til Sverige.. Urk, det er heeelt sykt! Siter Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede! x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar! x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt! x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt! x BMW 318i 86mod - Solgt! x Jetta mk2 84mod - Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Originally posted by audi_s4 Otto du bør seriøst vurdere å bil komiker snaue gullkorn du kommer med.... lol lol lol lol Dette skjer hver gang jeg forsøker å vise mitt engasjement i politikk. :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Originally posted by Otto von Bismarck Dette skjer hver gang jeg forsøker å vise mitt engasjement i politikk. :confused: mulig de ikke greier å ta deg seriøst.;) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Det kan jeg bare ikke fatte og begripe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Store problemer otto ;) hehe Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg