vegard19 Skrevet November 8, 2010 Rapporter Share Skrevet November 8, 2010 Hei i displayet til utetemp.måleren så lyser det ikke, har kun lyset en gang siden jeg handlet bilen men 0 virkning etter det.. hadde bilen på verksted får å bytte noe div, så spurte jeg mekaniker om han kunne ta en titt på det og han sa det var loddet? stemmer dette? Siter Bmw 316 (e36) R.I.P Bmw 320 (e36) Solgt Nissan Primera (p11) Solgt Audi 2.6 (a6) 95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraTyphoon Skrevet November 9, 2010 Rapporter Share Skrevet November 9, 2010 Stemmer at det er loddet ja, så om du ser at tallene på displayet fungerer, er det bare å ta det ut og lodde i ny pære. Gjort på 10 min etter du har fått ut displayet. Nå husker ikke jeg helt hvilken pære det var snakk om, men du får i alle fall tak i på elfa. Hvilken type tipper jeg du kan finne på nordicaudi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard19 Skrevet November 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2010 åja:) ja det er tall i displayet kun at det ikke lyser.. takk for hjelpen :) Siter Bmw 316 (e36) R.I.P Bmw 320 (e36) Solgt Nissan Primera (p11) Solgt Audi 2.6 (a6) 95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg