WhiteRaven101 Skrevet November 9, 2010 Rapporter Share Skrevet November 9, 2010 Er det noen her som vet hva slags såpe som brukes i foam-gun'en som er å finne på Shell sine manuelle vaskestasjoner? Har en mistanke om at den er ganske sterk og dermed relativ hard mot voksen og all annen beskyttelse jeg har lagt på bilen før vinteren. Vasker bilen ca. en gang i uka. Hadde vært greit å vite om jeg bør gi den en skikkelig polering og voks-shine en gang på vinteren i tillegg. Takker for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet November 10, 2010 Rapporter Share Skrevet November 10, 2010 Hvis du har vokset eller polert bilen må du ikke FINNE på å bruke forvasken/avfetting som er på Softwash (Shell Karihaugen og Haugenstua som jeg vet om). Den er veldig sterk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WhiteRaven101 Skrevet November 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2010 Scheiss. Dersom Shell på Kolbotn/Sofiemyr (Akershus) har samme, så kanksje det er på tide med en shine. Hvordan er Statoil i forhold til Shell? Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet November 16, 2010 Rapporter Share Skrevet November 16, 2010 Man skal generelt ikke bruke avfetting når bilen er polert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 16, 2010 Rapporter Share Skrevet November 16, 2010 Man skal generelt ikke bruke avfetting når bilen er polert. Klart man kan. Prickbort er LSP-vennlig, og det samme er Surfex HD i blandinger svakere enn 1:15. Og da funker den fortsatt bra ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 18, 2010 Rapporter Share Skrevet November 18, 2010 Man skal generelt ikke bruke avfetting når bilen er polert. Joda, det kan du..det er forskjell på avfettinger.. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg